Genomineerde boeken voor de PIM Marketing Literatuurprijs 2020
Uit de bijna vijftig marketingboeken die in Nederland zijn uitgebracht, zijn twaalf kanshebbers gekozen voor de PIM Marketing Literatuur Prijs 2020. Dit zijn de nominaties in alfabetische titelvolgorde:
- Aandachtsmarketing, Klaas Weima (S2 uitgevers)
- Beyond Brands, Tom Van den Bergh (LannooCampus)
- Brand change, Thierry Cattoir (LannooCampus)
- Data-bedreven marketing, Danny Oosterveer (Noordhoff)
- De klantenergieke organisatie, Sonja Stalfoort (Van Duuren Management)
- Make Dust or Eat Dust 2.0 - Marktleiderschap in een tijdperk van extreme verandering, Roland van Kralingen (Business Contact)
- Marketing Design met Customer Journey Mapping, Eveline van Zeeland (Boom)
- Online invloed - Zo pas je bewezen gedragspsychologie toe voor betere online resultaten, Bas Wouters en Joris Groen (Boom)
- Ontmoet de Xceptionals - De transitie naar de overtreffende trap in klantvriendelijkheid, Gerrit Piksen (MarketResponse)
- Platformrevolutie - Van Amazon tot Zalando, de impact van platformen op hoe wij werken en leven, Martijn Arets (Management Impact)
- Power Brands 2.0 - De 12 wetten van het nieuwe merkdenken, Marc Oosterhout (Adfo Groep)
- The offer you can’t refuse - Wat als klanten meer willen dan een uitstekende service?, Steven Van Belleghem (Van Duuren Management)
26 november: twaalf boeken op één middag
Op donderdag 26 november 2020 presenteren de genomineerde auteurs hun boek tijdens het PIM Marketing Literatuur Prijs evenement dat dit jaar online plaatsvindt. De middag biedt een unieke kans om in een kort tijdsbestek veel vernieuwende inzichten op te doen en digitaal kennis te maken met de auteurs. Aan het eind van de middag maakt de jury bekend wie de winnaar is van de PIM Marketing Literatuur Prijs 2020 én welk boek de titel Marketing Studieboek van het Jaar krijgt.
Het interactieve, online evenement met kennissessies, prijsuitreiking en netwerkmomenten is van 16.00 uur tot 17.45 uur en toegankelijk voor belangstellenden. Aanmelden kan via www.pimonline.nl/marketingliteratuurprijs.
Platform Innovatie in Marketing (PIM) wil met deze prijs de aandacht vestigen op de ontwikkelingen in het marketingvak. Uit de genomineerden van deze achttiende editie ziet de vakjury veel aandacht voor merken, klantbeleving en service bij de auteurs.