Kernbegrippen van professionele communicatie (2e druk)
5% Studentenkorting
Als student krijg je korting bij aankoop van 2 of meer verschillende voorgeschreven Nederlandstalige hbo/wo-studieboeken. Lees meer
Paperback incl. studentlicentie Boom Student
Mei 2019 | ISBN 9789024424894 | 2e druk | 144 blz.
43,50
www.kernbegrippenvanprofessionelecommunicatie.nl
Beoordeling aanvragen
Voor docenten met een onderwijsaccount
Omschrijving
Kernbegrippen van professionele communicatie biedt je de theoretische en praktische basis voor een goede start in de communicatie. Centraal staat professionele communicatie: de communicatie voor, vanuit of met organisaties. Aan de hand van een toegankelijk schema leer je de basisbegrippen kennen, zoals visie, publieksgroepen, content, context en aanpak. Alles wat de beginnende communicatieprofessional nodig heeft, helder uitgelegd door Paula Zweekhorst en Peter ’t Lam.
Kernbegrippen van professionele communicatie is de opvolger van Kiezen voor Communicatie.
Uniek aan dit boek
- compleet geactualiseerd, met een nog logischer opbouw en vernieuwde vormgeving;
- het onmisbare fundament voor communicatie;
- helder en compact.
Inclusief extra studiemateriaal op bijbehorende website!
- video’s en links met heldere uitleg over modellen;
- begrippen en theorieën;
- aanvullende artikelen en literatuur.
Auteur(s)
NIEUW | Het boek nu ook online

Dit product bestaat uit een boek inclusief website met hierop o.a. het online boek.