Communicatiekaart van Nederland (tiende druk)
Overzicht van media en communicatie
5% Studentenkorting
Als student krijg je korting bij aankoop van 2 of meer verschillende voorgeschreven Nederlandstalige hbo/wo-studieboeken. Lees meer
Paperback
April 2019 | ISBN 9789024425884 | 10e druk | 280 blz.
60,50
Beoordeling aanvragen
Voor docenten met een onderwijsaccount
Omschrijving
Communicatiekaart van Nederland brengt de ontwikkelingen van media en communicatie van de afgelopen decennia in kaart. De belangrijkste vragen daarbij zijn: hoe hebben de verschillende media zich ontwikkeld? Hoe ziet het huidige aanbod eruit? Hoe gebruiken mensen de communicatiemiddelen en wat zijn de te verwachten ontwikkelingen?
Inhoud
Het eerste deel gaat in op (online) kranten, tijdschriften en boeken. Het tweede deel bespreekt de ontwikkelingen van audiovisuele media, zoals televisie, film en internet. Het derde deel beschrijft de belangrijkste werkvelden die met media te maken hebben: journalistiek, (online)marketing, voorlichting, PR en Communicatie.
Uniek aan dit boek
- multimedialiteit: schakelen tussen nieuwe en traditionelere media;
- meer focus op media en de profilering op platformen;
- het meest complete media-overzicht;
- sluit aan bij de nieuwste ontwikkelingen;
- overzichtelijk en helder vormgegeven.
Auteur(s)