Skip to main content
Gratis verzending in NL vanaf € 20,-
Veilig winkelen met Thuiswinkelwaarborg
Logo
Bekijk ons hele aanbod
Onderwijs
  • Primair onderwijs
  • Voortgezet onderwijs
  • Mbo
  • Hoger onderwijs
  • NT1
  • NT2
  • Talen
  • Docentprofessionalisering
Gezondheidszorg
  • Psychologie
  • Psychiatrie
  • Medisch
  • Academy
Juridisch
  • Bestuurskunde
  • Criminologie
  • Juridisch
Management
  • Coaching
  • Management
Geschiedenis & Filosofie
  • Geschiedenis
  • Filosofie
Klantenservice
  • Service & informatie
  • Contact
  • Retourneren
  • Docentenservice
  • Snel bestellen
  • Teamviewer
Inloggen
Winkelwagen
Winkelwagen
Korting
-
Verzendkosten
Gratis
Totaalprijs
€ 0,00
Naar winkelwagen
Gratis verzending binnen Nederland vanaf € 20,-
  • Boom.nl
  • Onderwijs
    • Primair onderwijs
    • Voortgezet onderwijs
    • Mbo
    • Hoger onderwijs
    • NT1
    • NT2
    • Talen
    • Docentprofessionalisering
  • Gezondheidszorg
    • Psychologie
    • Psychiatrie
    • Medisch
    • Academy
  • Juridisch
    • Bestuurskunde
    • Criminologie
    • Juridisch
  • Management
    • Coaching
    • Management
  • Geschiedenis & Filosofie
    • Geschiedenis
    • Filosofie
Businezz.nl Marketing en sales
Terug
Marketing en sales

Het marketinglandschap verandert: online en offline raken steeds meer geïntegreerd. Maar hoe bepaal je je ultieme marketingstrategie? En is verkopen domweg het in praktijk brengen van vaardigheden of is het de gunfactor die de doorslaggevende rol speelt in het closen van een deal? Is koud bellen nog done, of zijn er betere manieren? En hoe zit het met korting? De een zegt zeker doen, de ander nooit. Klanten binden kun je leren.

Filters

Filter op

Uitgeverij

Bekijk meer
Bekijk minder

Verschijning

Bekijk meer
Bekijk minder

Verschijningsvorm

Bekijk meer
Bekijk minder

Prijs

tot
Bekijk meer
Bekijk minder
hidden

Marketing en sales

Het marketinglandschap verandert: online en offline raken steeds meer geïntegreerd. Maar hoe bepaal je je ultieme marketingstrategie? En is verkopen domweg het in praktijk brengen van vaardigheden of is het de gunfactor die de doorslaggevende rol speelt in het closen van een deal? Is koud bellen nog done, of zijn er betere manieren? En hoe zit het met korting? De een zegt zeker doen, de ander nooit. Klanten binden kun je leren.

Producten (267)
12345....11Volgende  
Verschijningsdatum aflopend
Titel A - Z
Titel Z - A
Auteur A - Z
Auteur Z - A
Prijs laag - hoog
Prijs hoog - laag
Verschijningsdatum oplopend
Verschijningsdatum aflopend
Publicatiedatum oplopend
Publicatiedatum aflopend
Overtuigen op LinkedIn

Overtuigen op LinkedIn

Bas Wouters, Marjolein Bongers | Boom
Twee bestsellerauteurs brengen hun expertises samen: de ideale combinatie van wetenschap en praktische toepasbaarheid, op zo’n manier gebracht dat je direct aan de slag wil.   Hoe vergroot je je ... Meer
Paperback
December 2025 | ISBN 9789024442065 | 1e druk | 256 blz.
Verwacht 13 december 2025
28,50
Reserveer
Verliefd op je klant

Verliefd op je klant

Patrick van Veen | Business Contact
Klanten zijn net mensen, aldus Jos Burgers. En mensen zijn precies als dieren; alle sociale interactie is gebaseerd op dezelfde principes. We willen allemaal aandacht, begrip en steun van elkaar. A... Meer
Gebonden
Februari 2025 | ISBN 9789047010210 | 144 blz.
Voor 21:00 uur besteld, morgen in huis
19,99
In winkelwagen
E-book 
April 2017 | ISBN 9789047010227
Direct via e-mail
9,99
In winkelwagen
Generation Alpha in beta

Generation Alpha in beta

| LannooCampus
Hoe ziet de toekomst eruit voor baby's van vandaag Generatiedenken is geen wetenschap, maar wel een betrouwbaar kader voor een succesvolle marketing-, communicatie- en productstrategie. Generation... Meer
Paperback
December 2023 | ISBN 9789401463799 | 200 blz.
Uitverkocht
34,99
Bestellen
Aan de slag met Power BI (3e druk)_Ben Groenendijk_9789024462698

Aan de slag met Power BI (3e druk)

Ben Groenendijk | Boom
We leven in een datatijdperk. We hebben steeds meer behoefte aan analyse van grote hoeveelheden data – data analytics – en visualisatie in grafische rapporten en dashboards. Dit wordt Business Inte... Meer
5%
Studentenkorting
Studentlicentie Boom Academie (2 jaar geldig)
ISBN 3009010009338
Direct via e-mail
33,50
In winkelwagen
Paperback incl. studentlicentie Boom Student
September 2023 | ISBN 9789024462698 | 3e druk | 256 blz.
Voor 21:00 uur besteld, morgen in huis
41,95
In winkelwagen
www.aandeslagmetpowerbi3edruk.nl
Bezoeken
Beoordeling aanvragen
Voor docenten met een onderwijsaccount
Aanvragen
Inkijkexemplaar
Inleiding strategische marketing

Inleiding strategische marketing

Boudewijn Raessens, Martin Hummelink | Boom
Organisaties dienen continu hun strategie op relevante externe marktontwikkelingen af te stemmen. De omgeving verandert razendsnel en de impact van deze veranderingen is groot. Het expliciet maken ... Meer
5%
Studentenkorting
Paperback
April 2016 | ISBN 9789089538840 | 1e druk | 164 blz.
Voor 21:00 uur besteld, morgen in huis
41,50
In winkelwagen
Website met extra materiaal
Bezoeken
Docentexemplaar aanvragen
Voor docenten met een onderwijsaccount
Aanvragen
Inkijkexemplaar
Mediapsychologie (4e druk)_Ard Heuvelman, Bob Fennis_9789024434800

Mediapsychologie (4e druk)

Ard Heuvelman, Bob Fennis | Boom
In onze moderne informatiesamenleving worden we dagelijks omringd door media. Mediapsychologie is de wetenschap die zich bezighoudt met de invloed van media op mensen.   Mediapsychologie biedt ee... Meer
5%
Studentenkorting
Paperback incl. online licentie
Maart 2021 | ISBN 9789024434800 | 4e | 192 blz.
Voor 21:00 uur besteld, morgen in huis
37,95
In winkelwagen
Online licentie www.mediapsychologie4edruk.nl (2 jaar incl. online boek)
ISBN 3009010004739
Direct via e-mail
30,50
In winkelwagen
www.mediapsychologie4edruk.nl (4e druk)
Bezoeken
Beoordeling aanvragen
Voor docenten met een onderwijsaccount
Aanvragen
Inkijkexemplaar
Mind the Gap (5e druk)

Mind the Gap (5e druk)

Jaap van der Grinten, Helma Weijnand - Schut | Boom
Met een gap-analyse breng je de verschillen tussen de identiteit en het imago van een organisatie of merk in kaart. Het helpt je bij het maken van de juiste keuzes ter versterking van het imago. He... Meer
5%
Studentenkorting
Paperback incl. online licentie
Maart 2021 | ISBN 9789024429653 | 5e druk | 168 blz.
Voor 21:00 uur besteld, morgen in huis
37,95
In winkelwagen
Online licentie www.mindthegap5edruk.nl (2 jaar incl. online boek)
ISBN 3009010004425
Direct via e-mail
30,50
In winkelwagen
www.mindthegap5edruk.nl
Bezoeken
Docentexemplaar aanvragen
Voor docenten met een onderwijsaccount
Aanvragen
Inkijkexemplaar
De marketingorganisatie van de toekomst

De marketingorganisatie van de toekomst

Rob Beltman | Duuren Media, Van
Winnaar PIM Marketing Literatuurprijs 2017   De ontwikkelingen in het marketingvak lijken sneller te gaan dan het licht. Duizenden commercieel verantwoordelijken worden dagelijks uitgedaagd om ni... Meer
Paperback
November 2016 | ISBN 9789089653468 | 200 blz.
Voor 21:00 uur besteld, morgen in huis
32,99
In winkelwagen
Paperback
Maart 2023 | ISBN 9789089655356 | Herziene editie
Uitverkocht
29,99
Bestellen
De kunst van gedrag ontwerpen

De kunst van gedrag ontwerpen

Astrid Groenewegen | Boom
Mensen zijn complex en gedragsverandering ook, maar je kunt meer doen dan je denkt. Als je begrijpt hoe mensen beslissingen nemen, heb je goud in handen.   Marketeers, beleidsmakers, HR-professio... Meer
5%
Studentenkorting
Paperback
September 2022 | ISBN 9789024451753 | 1e druk | 384 blz.
Voor 21:00 uur besteld, morgen in huis
39,90
In winkelwagen
E-book 
September 2022 | ISBN 9789024451760
Direct via e-mail
34,95
In winkelwagen
Docentexemplaar aanvragen
Voor docenten met een onderwijsaccount
Aanvragen
Inkijkexemplaar
The Art of Designing Behaviour

The Art of Designing Behaviour

Astrid Groenewegen | Boom
People are complex beings and so is behavioural change, but you’ll be able to do more than you think possible. And once you understand how people arrive at decisions, you will find yourself with go... Meer
5%
Studentenkorting
Paperback
September 2022 | ISBN 9789024451777 | 1e druk | 376 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
39,90
In winkelwagen
E-book 
September 2022 | ISBN 9789024451784
Direct via e-mail
31,95
In winkelwagen
Docentexemplaar aanvragen
Voor docenten met een onderwijsaccount
Aanvragen
Inkijkexemplaar
Supercharge your stories

Supercharge your stories

Paul Hillesum, Nadine Komduur | Van Duuren Management
Verhalen vertellen is het oudste gereedschap dat we als mens kennen om gedrag te beïnvloeden. Of het nu gaat over religies, economische systemen, landen, politiekstromingen of merken. Dankzij de ve... Meer
Paperback
Maart 2022 | ISBN 9789089656261 | 1e druk | 192 blz.
Voor 21:00 uur besteld, morgen in huis
32,99
In winkelwagen
Inkijkexemplaar
Op ons erf

Op ons erf

Maria van Boxtel, Iris van de Graaf, Dick Boschloo (lllustrator) | Stichting Biologisch Goed Van Eigen Erf
OP ONS ERF In 7 stappen gasten ontvangen op je boerderij Wil je starten of uitbreiden met culinaire activiteiten op je boerderij, hoe bereik je dan je gasten? Aan welke wetten en regels moet je ... Meer
Hardback
Maart 2022 | ISBN 9789081528535 | 1e druk | 96 blz.
Uitverkocht
14,95
Bestellen
Inkijkexemplaar
Consumer First

Consumer First

Veronique Vanderhoydonks, Koen Wilna | Owl Press
Consumer first biedt een praktische kijk op het hedendaagse consumentengedrag. De consument wordt in dit boek écht centraal geplaatst. In het eerste deel krijg je een antwoord op de vraag wie de co... Meer
Paperback
Februari 2022 | ISBN 9789463936613 | 1e druk | 246 blz.
Uitverkocht
44,00
Bestellen
Jouw contentplan op een bierviltje

Jouw contentplan op een bierviltje

Bas Hakker | S2 Uitgevers
Stel je bent een hele goede fotograaf, journalist, jurist of meubelmaker. Hoe leuk is het dan als je - volledig op jouw manier - kunt leven van jouw mooie vak? Iedere ondernemer kan met behulp van ... Meer
Paperback
Januari 2022 | ISBN 9789492528964 | 1e druk | 198 blz.
Voor 21:00 uur besteld, morgen in huis
22,00
In winkelwagen
Content, 2e editie

Content, 2e editie

Antal de Waij | Van Duuren Management
Potentiële klanten zoeken steeds vaker digitaal naar informatie over je producten en diensten, via websites, blogs en social media. Met relevante en engaging content til je jouw bedrijf naar een ho... Meer
Paperback
Januari 2022 | ISBN 9789089656285 | 1e druk | 432 blz.
In herdruk, verwacht (datum nog niet bekend)
37,99
Mail mij
Inkijkexemplaar
Nummer 1

Nummer 1

Aartjan van Erkel | Duuren Media, Van
Gratis kennis delen Een manier om meer naamsbekendheid te krijgen is tips geven in je marketing. Daarom delen veel ondernemers gratis hun kennis op internet.  Begin met teasen Maar wacht eens. W... Meer
Hardback
Januari 2022 | ISBN 9789089656124 | 192 blz.
Voor 21:00 uur besteld, morgen in huis
25,99
In winkelwagen
Set Invloed + De kracht van timing

Set Invloed + De kracht van timing

Robert B. Cialdini | Boom
The real deal: Invloed en De kracht van timing van Robert Cialdini.   Over Invloed en De kracht van timing In Invloed deelt Cialdini zijn zes geheimen voor het overtuigen, waarmee je invloed kun... Meer
5%
Studentenkorting
Paperback 'Invloed' + 'De kracht van timing'
Januari 2022 | ISBN 9789024447701
Voor 21:00 uur besteld, morgen in huis
51,50
In winkelwagen
Docentexemplaar aanvragen
Voor docenten met een onderwijsaccount
Aanvragen
Set Invloed + Online invloed

Set Invloed + Online invloed

Robert B. Cialdini | Boom
Nu samen in één set: Invloed van Robert Cialdini en Online invloed van Bas Wouters en Joris Groen. Voor iedereen die koopt, verkoopt, adviseert, onderhandelt, politiek bedrijft, stemt of geld donee... Meer
5%
Studentenkorting
Paperback 'Invloed' + 'Online invloed'
Januari 2022 | ISBN 9789024447695
Voor 21:00 uur besteld, morgen in huis
51,50
In winkelwagen
Docentexemplaar aanvragen
Voor docenten met een onderwijsaccount
Aanvragen
Let's go social

Let's go social

Sofie Smolders | OWL PRESS
Het gebruik van sociale media in België neemt elk jaar toe, en nu meer dan ooit komen we via sociale netwerken dichter bij elkaar. Gebruikers snakken naar verbinding, verhalen en merken met een ste... Meer
Paperback
December 2021 | ISBN 9789463935517 | 1e druk | 200 blz.
Uitverkocht
24,95
Bestellen
Niet weer een onderzoek

Niet weer een onderzoek

Magdeleen Sturm, Yoram Poot | Haystack, Uitgeverij
Onderzoek in het publieke domein Jaarlijks worden duizenden onderzoeken in het publieke domein uitgevoerd. Die hebben lang niet allemaal de bedoelde gevolgen. Wil je voorkomen dat onderzoek in een... Meer
Paperback
November 2021 | ISBN 9789461264756 | 200 blz.
Voor 21:00 uur besteld, morgen in huis
25,00
In winkelwagen
Iedereen superfan

Iedereen superfan

| LannooCampus
Maak van elke klant een ambassadeur voor jouw merk Ambassadeurschap en mond-tot-mondreclame is een volwaardig (gratis) marketingkanaal waar je als kleine of grote onderneming heel actief kan op in... Meer
Paperback
November 2021 | ISBN 9789401478304 | 200 blz.
Uitverkocht
29,99
Bestellen
Van ons erf

Van ons erf

Maria van Boxtel, Iris van de Graaf | Stichting Biologisch Goed Van Eigen Erf
VAN ONS ERF In 7 stappen je eigen boerderijproducten verkopen Wil je starten of uitbreiden met rechtstreekse verkoop van boerderijproducten, hoe bereik je dan die klanten? Aan welke wetten en re... Meer
Hardback
Oktober 2021 | ISBN 9789081528528 | 1e druk | 96 blz.
Uitverkocht
14,95
Bestellen
Inkijkexemplaar
Marketing in beweging

Marketing in beweging

Leen Lagasse | OWL PRESS
Dit inleidende handboek is geschreven voor studenten hoger onderwijs die zich willen verdiepen in business-to-consumer marketing. Het handboek presenteert de elementaire concepten en denkkaders ui... Meer
Paperback
September 2021 | ISBN 9789463934589 | 1e druk | 376 blz.
Uitverkocht
66,00
Bestellen
Inkijkexemplaar
De perfecte positionering

De perfecte positionering

Julian Stevense | Boom
De perfecte positionering laat je compleet anders kijken naar het positioneren van een organisatie of merk. In plaats van te denken in oplossingen, demonstreert dit boek op overtuigende wijze dat j... Meer
Paperback
September 2021 | ISBN 9789024446230 | 1e druk | 160 blz.
Voor 21:00 uur besteld, morgen in huis
33,95
In winkelwagen
Topservice voor veeleisende klanten

Topservice voor veeleisende klanten

Jean-Pierre Thomassen, Dennis Opstal | Boom
Hoe bied je geweldige service aan klanten die de lat hoog leggen?   Ze staan aan jouw balie, ze bezoeken je op kantoor, je hebt ze aan de telefoon, je hebt digitaal contact met ze, ze zitten in h... Meer
5%
Studentenkorting
Paperback
Augustus 2021 | ISBN 9789024443932 | 1e druk | 160 blz.
Voor 21:00 uur besteld, morgen in huis
29,50
In winkelwagen
E-book 
Augustus 2021 | ISBN 9789024443949
Direct via e-mail
23,95
In winkelwagen
Docentexemplaar aanvragen
Voor docenten met een onderwijsaccount
Aanvragen
Inkijkexemplaar
12345....11Volgende  
Toon
25
2
5
10
25
50
resultaten
Logo Boom uitgevers
© 2025 Koninklijke Boom uitgevers

Klantenservice

Service & informatie
Contact
Retourneren
Docentenservice
Snel bestellen
Teamviewer

Boom voor jou

Voor de boekhandel
Persinformatie
Publiceren bij Boom
Werken bij Boom

Over Boom

Historie
Auteurs van Boom
Gratis verzending in NL vanaf € 20,-.
Veilig winkelen met Thuiswinkelwaarborg
Algemene voorwaardenAlgemene voorwaarden zakelijkCookieverklaringDigitale contentDisclaimerPrivacy policy
Logo Thuiswinkel waarborg