Bekijk ons hele aanbod
Onderwijs
Gezondheidszorg
Juridisch
Management
Geschiedenis & Filosofie
Tendens Toerisme en Recreatie draagt bij aan de ontwikkeling tot gastvrije en klantgerichte dienstverleners. Als dienstverlener ga je aan de slag in bedrijven die gericht zijn op toerisme, recreatie en vrije tijd. Door de samenwerking met de professionele praktijk wordt een realistisch beeld gegeven van de toekomstige werkomgeving. Met actuele en uitdagende opdrachten worden de juiste kennis, vaardigheden en gedrag geleerd.
In dit werkboek is de kerntaak Treedt op als aanspreekpunt voor klanten/gasten uitgewerkt voor het hotel. De frontofficemedewerker in een (internationaal) hotel is het aanspreekpunt voor gasten. Je ontvangt leisure- en zakelijke gasten, je informeert en adviseert hen en verkoopt producten en diensten. Je bent vaak de eerste én de laatste persoon die een gast ziet en spreekt, en ook bij klachten komt de gast bij jou. Omdat je als frontofficemedewerker het visitekaartje bent, ga je niet alleen leren welke kennis en vaardigheden je nodig heb, maar is er ook veel aandacht voor je beroepshouding.
In dit werkboek wordt verwezen naar theorieboeken uit het basisdeel: Frontoffice in toerisme en recreatie, Communicatie in toerisme en recreatie, Producten en diensten in toerisme en recreatie en Bestemmingen: Nederland en de buurlanden.
Maak samen werk van onderwijs
Boom beroepsonderwijs wil jongeren helpen zich te ontwikkelen tot echte vakmensen. Wij zijn er voor de doeners en de makers. Om samen werk te maken van onderwijs verbinden wij docenten, studenten en het bedrijfsleven met elkaar. Zo zorgen we ervoor dat jongeren het beste uit zichzelf halen. Met inspirerend lesmateriaal voor een wereld die continu verandert. Dat maakt ons trots!
Je hebt een zakelijk account nodig om dit product te kunnen bestellen. Je bent nu ingelogd met het e-mailadres: .
Wil je dit e-mailadres gebruiken voor je zakelijk account?
Ander e-mailadres gebruiken voor zakelijk account Huidig e-mailadres gebruiken voor zakelijk account