Skip to main content
Gratis verzending in NL vanaf € 20,-
Veilig winkelen met Thuiswinkelwaarborg
Logo
Bekijk ons hele aanbod
Onderwijs
  • Primair onderwijs
  • Voortgezet onderwijs
  • Mbo
  • Hoger onderwijs
  • NT1
  • NT2
  • Talen
  • Docentprofessionalisering
Gezondheidszorg
  • Psychologie
  • Psychiatrie
  • Medisch
  • Academy
Juridisch
  • Bestuurskunde
  • Criminologie
  • Juridisch
Management
  • Coaching
  • Management
Geschiedenis & Filosofie
  • Geschiedenis
  • Filosofie
Klantenservice
  • Service & informatie
  • Contact
  • Retourneren
  • Docentenservice
  • Snel bestellen
  • Teamviewer
Inloggen
Winkelwagen
Winkelwagen
Korting
-
Verzendkosten
Gratis
Totaalprijs
€ 0,00
Naar winkelwagen
Gratis verzending binnen Nederland vanaf € 20,-
Bekijk ons hele aanbod
Onderwijs
  • Primair onderwijs
  • Voortgezet onderwijs
  • Mbo
  • Hoger onderwijs
  • NT1
  • NT2
  • Talen
  • Docentprofessionalisering
Gezondheidszorg
  • Psychologie
  • Psychiatrie
  • Medisch
  • Academy
Juridisch
  • Bestuurskunde
  • Criminologie
  • Juridisch
Management
  • Coaching
  • Management
Geschiedenis & Filosofie
  • Geschiedenis
  • Filosofie
  • Coaching
  • Webshop
    • Lifecoaching
    • Loopbaancoaching
    • Teamcoaching
    • Stress & Burn-out
    • Methoden
    • Tools
    • Jouw business
    • Nieuw
    • Verwacht
    • Alle uitgaven
    • Acties
  • Nieuwsbrief
Boomhogeronderwijs.nl Economie en management Marketing Toekomstonderzoek (2e druk)
Terug
Toekomstonderzoek (2e druk)
Paperback
Januari 2015 | ISBN 9789462365230 | 2e druk
41,50
In winkelwagen

Toekomstonderzoek (2e druk)

Basis voor actie

Boudewijn Raessens | Boom
Toekomstonderzoek (2e druk)
5% Studentenkorting
Als student krijg je korting bij aankoop van 2 of meer verschillende voorgeschreven Nederlandstalige hbo/wo-studieboeken. Lees meer
Paperback
Januari 2015 | ISBN 9789462365230 | 2e druk
Voor 21:00 uur besteld, morgen in huis
41,50
In winkelwagen
Docentexemplaar aanvragen
Voor docenten met een onderwijsaccount
 
Aanvragen
Inkijkexemplaar

Toekomstonderzoek

OmschrijvingAuteur(s)
Omschrijving

Trendwatching is een hot issue, er is zelfs sprake van een 'toekomstindustrie'. Maar in de huidige literatuur worden trends zelden vertaald naar strategie en innovatie. Dit boek voorziet in deze leemte. Er bestaat weliswaar geen blauwdruk voor het analyseren van de toekomst, maar het boek is het resultaat van een verkenning waarbij enerzijds valkuilen van toekomstvisies worden herkend en waarbij anderzijds de basis wordt gevormd voor het zelf uitvoeren van toekomstonderzoek. Het boek fungeert daarbij als hulpmiddel om beargumenteerde besluiten te nemen op basis van zogenoemde scenario-planning: op welke trends moet een manager letten om in het hier en nu de juiste stappen te kunnen zetten? Elk hoofdstuk sluit af met praktische vragen en opdrachten.


Toekomstonderzoek is geschreven voor hbodocenten en -studenten binnen opleidingen als bedrijfskunde, commerciële economie, (internet) marketing, communicatie en e-business. Maar ook professionals en managers binnen deze vakgebieden, zoals toekomstverkenners, trendwatchers en strategen, kunnen met dit boek hun voordeel doen.

 

Doelgroep

Dit boek is geschikt voor hbo-docenten en studenten binnen opleidingen als bedrijfskunde, commerciele economie, (internet)marketing, communicatie en e-business. Daarnaast is het interessant voor professionals en managers binnen deze vakgebieden zoals toekomstverkenners, trendwatchers en strategen.

Auteur(s)
Portret Boudewijn Raessens
Boudewijn Raessens
Dr. Boudewijn Raessens observeert en interpreteert ontwikkelingen op het gebied van 'connectiviteit', innovatie, technologie, (e-)business en marketing. Hij bezit de vaardigheid om te schakelen tus...
Lees meer

Reviews 'Toekomstonderzoek (2e druk)'

Er zijn nog geen reviews voor dit product
Bedankt voor je beoordeling.

Gerelateerde uitgaven

Handboek Platformeconomie

Handboek Platformeconomie

Paul de Bijl, Nicolai van Gorp, Gelijn Werner
39,95
Bestellen
Van idee naar start-up (2e druk)_Sabine Kerkmeijer-van der Peijl, Natalie van Zeeland_9789024443758

Van idee naar start-up (2e druk)

Sabine Kerkmeijer-van der Peijl, Natalie van Zeeland
38,50
Bestellen
Money (3e druk)_Antoinette Leerdam_9789024451180

Money (3e druk)

Antoinette Leerdam
31,00
Bestellen
Meer

Zakelijk account

Je hebt een zakelijk account nodig om dit product te kunnen bestellen. Je bent nu ingelogd met het e-mailadres: .


Wil je dit e-mailadres gebruiken voor je zakelijk account?


Ander e-mailadres gebruiken voor zakelijk account Huidig e-mailadres gebruiken voor zakelijk account

Logo Boom uitgevers
© 2025 Koninklijke Boom uitgevers

Klantenservice

Service & informatie
Contact
Retourneren
Docentenservice
Snel bestellen
Teamviewer

Boom voor jou

Voor de boekhandel
Persinformatie
Publiceren bij Boom
Werken bij Boom

Over Boom

Historie
Auteurs van Boom
Gratis verzending in NL vanaf € 20,-.
Veilig winkelen met Thuiswinkelwaarborg
Algemene voorwaardenAlgemene voorwaarden zakelijkCookieverklaringDigitale contentDisclaimerPrivacy policy
Logo Thuiswinkel waarborg