Skip to main content
Gratis verzending in NL vanaf € 20,-
Veilig winkelen met Thuiswinkelwaarborg
Logo
Bekijk ons hele aanbod
Onderwijs
  • Primair onderwijs
  • Voortgezet onderwijs
  • Mbo
  • Hoger onderwijs
  • NT1
  • NT2
  • Talen
  • Docentprofessionalisering
Gezondheidszorg
  • Psychologie
  • Psychiatrie
  • Medisch
  • Academy
Juridisch
  • Bestuurskunde
  • Criminologie
  • Juridisch
Management
  • Coaching
  • Management
Geschiedenis & Filosofie
  • Geschiedenis
  • Filosofie
Klantenservice
  • Service & informatie
  • Contact
  • Retourneren
  • Docentenservice
  • Snel bestellen
  • Teamviewer
Inloggen
Winkelwagen
Winkelwagen
Korting
-
Verzendkosten
Gratis
Totaalprijs
€ 0,00
Naar winkelwagen
Gratis verzending binnen Nederland vanaf € 20,-
Bekijk ons hele aanbod
Onderwijs
  • Primair onderwijs
  • Voortgezet onderwijs
  • Mbo
  • Hoger onderwijs
  • NT1
  • NT2
  • Talen
  • Docentprofessionalisering
Gezondheidszorg
  • Psychologie
  • Psychiatrie
  • Medisch
  • Academy
Juridisch
  • Bestuurskunde
  • Criminologie
  • Juridisch
Management
  • Coaching
  • Management
Geschiedenis & Filosofie
  • Geschiedenis
  • Filosofie
  • Coaching
  • Webshop
    • Lifecoaching
    • Loopbaancoaching
    • Teamcoaching
    • Stress & Burn-out
    • Methoden
    • Tools
    • Jouw business
    • Nieuw
    • Verwacht
    • Alle uitgaven
    • Acties
  • Nieuwsbrief
Boomhogeronderwijs.nl Economie en management Marketing Who is accountable?
Terug
Who is accountable?
Paperback
Januari 2018 | ISBN 9789462763036 | 1e druk | 324 blz.
47,75
In winkelwagen

Who is accountable?

Sales, marketing en communicatie op één lijn

Franck Kuppers, Werner Beusekom | Management Impact
Who is accountable?
5% Studentenkorting
Als student krijg je korting bij aankoop van 2 of meer verschillende voorgeschreven Nederlandstalige hbo/wo-studieboeken. Lees meer
Paperback
Januari 2018 | ISBN 9789462763036 | 1e druk | 324 blz.
Voor 21:00 uur besteld, morgen in huis
47,75
In winkelwagen
Docentexemplaar aanvragen
Voor docenten met een onderwijsaccount
 
Aanvragen
Inkijkexemplaar

9789462763036-who-is-accountable-inkijkex.pdf

OmschrijvingInhoudAuteur(s)Extra
Omschrijving

Genomineerd voor de PIM marketingliteratuurprijs 2019!

 

Of je nu in de sales, marketing of communicatie werkt (of gaat werken), dit boek helpt je succesvoller te zijn in je (toekomstige) vak. Je leest hoe organisaties baat hebben van het op één lijn brengen van sales, marketing en communicatie. Je leest ook hoe het delen van kennis, transparante communicatie en het meten en analyseren van data werkprocessen verbeteren.

 

Sales, marketing en communicatie op één lijn

In de bestaande literatuur is nauwelijks beschreven hoe je sales, marketing en communicatie op één lijn brengt. De auteurs hebben met de SAMACO-journey en het SAMACO-model deze leemte gevuld. SAMACO staat voor: sales, marketing en communicatie. De journey laat zien hoe je in enkele stappen komt tot optimale samenwerking en accountability tussen de disciplines. Het model is toepasbaar op elk type organisatie.

 

www.whoisaccountable.nl
Dit boek is een echt doeboek. De theorie wordt continu toegepast op de praktijk van nu met voorbeelden, cases en interviews met professionals die werken voor diverse gerenommeerde (A-)merken. Op www.whoisaccountable.nl zijn talloze templates online beschikbaar, zodat je zelf met de opgedane kennis aan de slag kan.

Inhoud

1 Inleiding, we begrijpen elkaar niet

2 De taal van sales, marketing en communicatie

3 Geïntegreerde SAMACO-aanpak

4 Dromen, ambities, visie en missie

5 Sales-, marketing- en communicatie- doelen

6 Verdienmodellen en businessmodellen

7 Positioneren, positionering, merkpositionering

8 (Waarde)propositie

9 Marktinzichten en doelgroepen

10 Communicatiemiddelen

11 Merkactivatie

12 Meten

13 Samenvatting, conclusies en aanbevelingen

 

Bronnen 

Index 

Dankwoord 

Over de auteurs

Extra

Voor docenten

De tools uit het boek zijn online beschikbaar, zodat studenten ermee aan de slag kunnen. Voor docenten die het boek voorschrijven als verplichte literatuur zijn PowerPoints beschikbaar met alle figuren uit het boek, voorzien van korte uitleg. Deze zijn aan te vragen door een mail te sturen aan klantenservice@boomhogeronderwijs.nl..

Auteur(s)
Portret Franck Kuppers
Franck Kuppers
Franck Kuppers is gepassioneerd marketeer, eigenaar van een interim-marketingbureau en vakdocent strategische marketing aan de Deeltijd Academie van Avans Hogeschool. Alignment tussen sales, market...
Lees meer
Portret Werner Beusekom
Werner Beusekom
Werner van Beusekom is een rasechte reclamemaker en directielid van New Brand Activators (‘het beste Brabantse reclamebureau van 2018’). Hij ontwikkelde de Reclametoolbox. Conversie en accountabili...
Lees meer

Reviews 'Who is accountable?'

Er zijn nog geen reviews voor dit product
Bedankt voor je beoordeling.

Gerelateerde uitgaven

Verliefd op je klant

Verliefd op je klant

Patrick van Veen
19,99
Bestellen
Aan de slag met Power BI (3e druk)_Ben Groenendijk_9789024462698

Aan de slag met Power BI (3e druk)

Ben Groenendijk
41,95
Bestellen
De kunst van gedrag ontwerpen

De kunst van gedrag ontwerpen

Astrid Groenewegen
39,90
Bestellen
Meer

Zakelijk account

Je hebt een zakelijk account nodig om dit product te kunnen bestellen. Je bent nu ingelogd met het e-mailadres: .


Wil je dit e-mailadres gebruiken voor je zakelijk account?


Ander e-mailadres gebruiken voor zakelijk account Huidig e-mailadres gebruiken voor zakelijk account

Logo Boom uitgevers
© 2025 Koninklijke Boom uitgevers

Klantenservice

Service & informatie
Contact
Retourneren
Docentenservice
Snel bestellen
Teamviewer

Boom voor jou

Voor de boekhandel
Persinformatie
Publiceren bij Boom
Werken bij Boom

Over Boom

Historie
Auteurs van Boom
Gratis verzending in NL vanaf € 20,-.
Veilig winkelen met Thuiswinkelwaarborg
Algemene voorwaardenAlgemene voorwaarden zakelijkCookieverklaringDigitale contentDisclaimerPrivacy policy
Logo Thuiswinkel waarborg