Skip to main content
Gratis verzending in NL vanaf € 20,-
Veilig winkelen met Thuiswinkelwaarborg
Logo
Bekijk ons hele aanbod
Onderwijs
  • Primair onderwijs
  • Voortgezet onderwijs
  • Mbo
  • Hoger onderwijs
  • NT1
  • NT2
  • Talen
  • Docentprofessionalisering
Gezondheidszorg
  • Psychologie
  • Psychiatrie
  • Medisch
  • Academy
Juridisch
  • Bestuurskunde
  • Criminologie
  • Juridisch
Management
  • Coaching
  • Management
Geschiedenis & Filosofie
  • Geschiedenis
  • Filosofie
Klantenservice
  • Service & informatie
  • Contact
  • Retourneren
  • Docentenservice
  • Snel bestellen
  • Teamviewer
Inloggen
Winkelwagen
Winkelwagen
Korting
-
Verzendkosten
Gratis
Totaalprijs
€ 0,00
Naar winkelwagen
Gratis verzending binnen Nederland vanaf € 20,-
  • Boom.nl
  • Onderwijs
    • Primair onderwijs
    • Voortgezet onderwijs
    • Mbo
    • Hoger onderwijs
    • NT1
    • NT2
    • Talen
    • Docentprofessionalisering
  • Gezondheidszorg
    • Psychologie
    • Psychiatrie
    • Medisch
    • Academy
  • Juridisch
    • Bestuurskunde
    • Criminologie
    • Juridisch
  • Management
    • Coaching
    • Management
  • Geschiedenis & Filosofie
    • Geschiedenis
    • Filosofie
Businezz.nl Marketing en sales
Terug
Marketing en sales

Het marketinglandschap verandert: online en offline raken steeds meer geïntegreerd. Maar hoe bepaal je je ultieme marketingstrategie? En is verkopen domweg het in praktijk brengen van vaardigheden of is het de gunfactor die de doorslaggevende rol speelt in het closen van een deal? Is koud bellen nog done, of zijn er betere manieren? En hoe zit het met korting? De een zegt zeker doen, de ander nooit. Klanten binden kun je leren.

Filters
Wis alle filters

Filter op

Uitgeverij

Bekijk meer
Bekijk minder

Verschijning

Bekijk meer
Bekijk minder

Verschijningsvorm

Bekijk meer
Bekijk minder

Prijs

tot
Bekijk meer
Bekijk minder
hidden

Marketing en sales

Het marketinglandschap verandert: online en offline raken steeds meer geïntegreerd. Maar hoe bepaal je je ultieme marketingstrategie? En is verkopen domweg het in praktijk brengen van vaardigheden of is het de gunfactor die de doorslaggevende rol speelt in het closen van een deal? Is koud bellen nog done, of zijn er betere manieren? En hoe zit het met korting? De een zegt zeker doen, de ander nooit. Klanten binden kun je leren.

Producten (22)
Verschijningsdatum aflopend
Titel A - Z
Titel Z - A
Auteur A - Z
Auteur Z - A
Prijs laag - hoog
Prijs hoog - laag
Verschijningsdatum oplopend
Verschijningsdatum aflopend
Publicatiedatum oplopend
Publicatiedatum aflopend
Jouw gekozen filters:
Gebonden ×
Verliefd op je klant

Verliefd op je klant

Patrick van Veen | Business Contact
Klanten zijn net mensen, aldus Jos Burgers. En mensen zijn precies als dieren; alle sociale interactie is gebaseerd op dezelfde principes. We willen allemaal aandacht, begrip en steun van elkaar. A... Meer
Gebonden
Februari 2025 | ISBN 9789047010210 | 144 blz.
Voor 21:00 uur besteld, morgen in huis
19,99
In winkelwagen
E-book 
April 2017 | ISBN 9789047010227
Direct via e-mail
9,99
In winkelwagen
De commerciële revolutie

De commerciële revolutie

Wessel Berkman | Business Contact
De Commerciële Revolutie is al begonnen! Wessel Berkman legt in zijn nieuwe boek uit wat die revolutie inhoudt, hoe die ingrijpt op je (commerciële) processen en waar je moet beginnen om eraan mee ... Meer
Gebonden
Maart 2017 | ISBN 9789047010043 | 192 blz.
Uitverkocht
25,00
Bestellen
E-book 
Maart 2017 | ISBN 9789047010142
9,99
Inkijkexemplaar
30 methoden van beïnvloeding

30 methoden van beïnvloeding

Stephen R. Covey | Business Contact
In zijn belangrijkste boek De zeven eigenschappen verwijst Stephen Covey naar de 30 methoden van beïnvloeding die hij ontwikkelde om te kunnen omgaan met de gevoelige scheidslijn tussen betrokkenhe... Meer
Gebonden
Februari 2017 | ISBN 9789047010456 | 80 blz.
Voor 21:00 uur besteld, morgen in huis
15,00
In winkelwagen
E-book 
Februari 2017 | ISBN 9789047010517
Uitverkocht
6,99
Bestellen
Een fan per dag!

Een fan per dag!

Jos Burgers | Van Duuren Management
Met 'gewoon' tevreden klanten schiet je weinig op. Wat je wilt, zijn fans. Want fans bevelen je aan bij anderen, zijn trouw en minder prijsgevoelig, denken graag met je mee en hebben het beste met ... Meer
Gebonden
Februari 2017 | ISBN 9789089653291 | 176 blz.
Voor 21:00 uur besteld, morgen in huis
21,50
In winkelwagen
Inkijkexemplaar
Integere types doen niet aan marketing

Integere types doen niet aan marketing

Kiki Verbeek | Uitgeverij Thema
Verkoop je product of dienst door waardevolle inhoud te delen. Geen schreeuwerige marketing, maar klantwervend bloggen.  Voor trainers, coaches en adviseurs. Je bent steengoed in je vak, doe... Meer
Gebonden
Augustus 2016 | ISBN 9789462720718
Voor 21:00 uur besteld, morgen in huis
22,00
In winkelwagen
Tijd voor Nieuwe Zaken

Tijd voor Nieuwe Zaken

Judith Manshanden | Management Impact
Ben je op zoek naar meer zingeving in je baan? Wil je werken in een organisatie die er ‘echt toe doet’? Je bent niet de enige die dit voelt. We bewegen ons van een wereld van individualisme, compet... Meer
Gebonden
Maart 2016 | ISBN 9789462761063 | 1e druk | 197 blz.
Uitverkocht
30,25
Bestellen
Inkijkexemplaar
City- en gebiedsmarketing

City- en gebiedsmarketing

Michel Buhrs | Scriptum
City- en gebiedsmarketing zijn in de laatste tien jaar uitgegroeid tot specialismen die hun waarde hebben bewezen. Een scherpe positionering, vertaald naar een aansprekende 'brand', een daarop aans... Meer
Gebonden
Januari 2016 | ISBN 9789463190138
Levertijd 1-2 werkdagen
29,99
In winkelwagen
De kleine Cialdini

De kleine Cialdini

Jacqueline de Jong | Business Contact
Robert Cialdini schreef het boek Influence (Invloed), dat meer dan al dertig jaar hét standaardwerk op het gebied van overtuigen en beïnvloeden is: wereldwijd werden meer dan twee miljoen exemplare... Meer
Gebonden
Oktober 2015 | ISBN 9789047008644 | 80 blz.
Uitverkocht
13,99
Bestellen
E-book 
November 2015 | ISBN 9789047009047
Direct via e-mail
6,99
In winkelwagen
Vertrouw me, ik ben verkoper

Vertrouw me, ik ben verkoper

| Business Contact
Bij een verkoper denken de meeste mensen meteen aan een opdringerige, oneerlijke en zelfzuchtige geldwolf. Dat beeld is zo hardnekkig, dat ook verkopers zelf zijn gaan geloven dat je zonder wolvens... Meer
Gebonden
Juli 2015 | ISBN 9789047008521 | 128 blz.
Uitverkocht
15,00
Bestellen
E-book 
Februari 2016 | ISBN 9789047008538
9,99
Marketingcommunicatiestrategie

Marketingcommunicatiestrategie

Ko Floor, Fred van Raaij, Margot Bouwman | Noordhoff Uitgevers B.V.
Marketingcommunicatiestrategie is al jaren hét standaardwerk voor het vakgebied marketingcommunicatie en fungeert zowel tijdens de studie als daarna als grondig naslagwerk; al meer dan 130.000 stud... Meer
5%
Studentenkorting
Gebonden
Juli 2015 | ISBN 9789001834128 | 608 blz.
Uitverkocht
79,95
Bestellen
E-book 
Juni 2015 | ISBN 9789001856281
Uitverkocht
70,95
Bestellen
On top

On top

Anna Nooshin | Van Holkema & Warendorf
On Top is de must have inspiratiegids voor vrouwen die weleens gedacht hebben: is dit alles? Een boek vol humor, zelfspot en herkenbare situaties. Selfmade woman Anna Nooshin richtte in 2011 een va... Meer
Gebonden
April 2015 | ISBN 9789000344352 | 224 blz.
Uitverkocht
23,99
Bestellen
Inkijkexemplaar
CEX Sells

CEX Sells

Beate van Dongen, Deborah Wietzes | Van Duuren Management
Customer EXperience (CEX) is hot! Nu het voor bedrijven steeds moeilijker wordt om zich op basis van producten te onderscheiden, moeten ze juist in hun dienstverlening het verschil zien te maken. V... Meer
Gebonden
Februari 2015 | ISBN 9789089652508 | 184 blz.
Uitverkocht
36,99
Bestellen
Inkijkexemplaar
Verdienen met uitgeven

Verdienen met uitgeven

Maarten Beernink | Het Boekenschap
Een pakkende eerste zin op de achterflap doet zelfs slechte boeken goed verkopen. Wat zijn de ingredienten voor zo'n zin? Hoe bereid je een onvergetelijke boekpresentatie voor? Hoe zet je Google he... Meer
Gebonden
Januari 2015 | ISBN 9789490085407 | 224 blz.
Uitverkocht
16,50
Bestellen
Inkijkexemplaar
Calimeromarketing 3.0 in een eierdop

Calimeromarketing 3.0 in een eierdop

Karen Romme | Freeman Media B.V.
De Calimeromarketingboeken zijn al meer dan tien jaar de door Nederlandse ondernemers meest gekochte én gelezen marketingboeken. Met deze boeken wil ondernemer Karen Romme ondernemers laten ze zien... Meer
Gebonden
November 2014 | ISBN 9789079826155 | 64 blz.
Voor 21:00 uur besteld, morgen in huis
9,99
In winkelwagen
Calimeromarketing 3.0

Calimeromarketing 3.0

Karen Romme | Scriptum
De Calimeromarketingboeken zijn al bijna tien jaar de door Nederlandse ondernemers meest gekochte én gelezen marketingboeken. Wars van moeilijke theorieën en ingewik-kelde modellen gaan ze terug na... Meer
Gebonden
Juni 2014 | ISBN 9789055949175 | 192 blz.
Voor 21:00 uur besteld, morgen in huis
23,50
In winkelwagen
Online marketing expert in een week

Online marketing expert in een week

Jeroen Bertrams | Scriptum
Hoe behaal je als marketeer of ondernemer succes op internet? Hoe genereer je kwalitatief hoogwaardig bezoek met online campagnes? Welke vormen van online marketing moet je inzetten? Welke juist ni... Meer
Gebonden
Juli 2013 | ISBN 9789055942824 | 164 blz.
Voor 21:00 uur besteld, morgen in huis
17,50
In winkelwagen
E-book 
Augustus 2013 | ISBN 9789055948062
Direct via e-mail
9,99
In winkelwagen
Commercieel luisteren

Commercieel luisteren

Marc van Katwijk | Remarcable
Commercieel luisteren is een boek voor professionals en experts van wie verwacht wordt dat zij ook advies- en salesgesprekken voeren. Dit deel van de functie vraagt om andere inzichten en vaardighe... Meer
Gebonden
Juni 2013 | ISBN 9789082073409 | 144 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
19,95
In winkelwagen
Verleid de klant

Verleid de klant

Daniëlle de Jonge, Rob Snoeijen | Van Duuren Management
Wil jij zakelijk onweerstaanbaar aantrekkelijk zijn? Kies dan voor verleiding. Klanten laten zich graag beïnvloeden. Het brein speelt daarbij een belangrijke rol. Uit onderzoek blijkt namelijk dat ... Meer
Gebonden
April 2013 | ISBN 9789089651471 | 152 blz.
Uitverkocht
25,99
Bestellen
E-book 
November 2013 | ISBN 9789089652027
Uitverkocht
16,99
Bestellen
Inkijkexemplaar
Het succes van internal branding

Het succes van internal branding

Marc van Eck, Ellen van Zanten, Linda Rutten | Boom
Sterke merken zijn succesvol omdat ze veel fans hebben die positief over het merk spreken en meer, vaker en duurder kopen. Dit leidt tot betere financiële resultaten en meer medewerkers die het naa... Meer
Gebonden
Maart 2013 | ISBN 9789043027670 | 1e druk
Voor 21:00 uur besteld, morgen in huis
32,95
In winkelwagen
Gek op gaten!

Gek op gaten!

Jos Burgers | Van Duuren Management
Vaak wordt gedacht dat klanten op zoek zijn naar producten en diensten. Maar wie zich beter verdiept in wat klanten écht willen, ontdekt dat ze vooral behoefte hebben aan oplossingen. Oplossingen w... Meer
Gebonden
Februari 2012 | ISBN 9789089651150 | 144 blz.
Voor 21:00 uur besteld, morgen in huis
21,50
In winkelwagen
E-book 
Juni 2012 | ISBN 9789089651310
Direct via e-mail
16,99
In winkelwagen
Inkijkexemplaar
Geef nooit korting!

Geef nooit korting!

Jos Burgers | Van Duuren Management
Lage prijzen zijn funest voor een gezond rendement en tasten de winst van bedrijven, professionals en zelfstandigen flink aan. Sinds de crisis is de prijs- en margedruk op veel markten alleen maar ... Meer
Gebonden
Februari 2011 | ISBN 9789089650719 | 120 blz.
Voor 21:00 uur besteld, morgen in huis
19,95
In winkelwagen
E-book 
Juni 2012 | ISBN 9789089651303
Direct via e-mail
16,99
In winkelwagen
Inkijkexemplaar
De 9+ Organisatie

De 9+ Organisatie

Berry Veldhoen, Stephan van Slooten | Van Duuren Management
Organisaties laten veel commerciële ruimte onbenut, omdat ze niet goed weten wat hun klanten werkelijk beweegt. Niet verwonderlijk, want 90% van wat klanten beweegt speelt zich af in het onbewuste.... Meer
Gebonden
April 2010 | ISBN 9789089650405 | 177 blz.
Uitverkocht
32,50
Bestellen
E-book 
September 2011 | ISBN 9789089650863
Direct via e-mail
19,99
In winkelwagen
Toon
25
2
5
10
25
50
resultaten
Logo Boom uitgevers
© 2025 Koninklijke Boom uitgevers

Klantenservice

Service & informatie
Contact
Retourneren
Docentenservice
Snel bestellen
Teamviewer

Boom voor jou

Voor de boekhandel
Persinformatie
Publiceren bij Boom
Werken bij Boom

Over Boom

Historie
Auteurs van Boom
Gratis verzending in NL vanaf € 20,-.
Veilig winkelen met Thuiswinkelwaarborg
Algemene voorwaardenAlgemene voorwaarden zakelijkCookieverklaringDigitale contentDisclaimerPrivacy policy
Logo Thuiswinkel waarborg