Skip to main content
Gratis verzending in NL vanaf € 20,-
Veilig winkelen met Thuiswinkelwaarborg
Logo
Bekijk ons hele aanbod
Onderwijs
  • Primair onderwijs
  • Voortgezet onderwijs
  • Mbo
  • Hoger onderwijs
  • NT1
  • NT2
  • Talen
  • Docentprofessionalisering
Gezondheidszorg
  • Psychologie
  • Psychiatrie
  • Medisch
  • Academy
Juridisch
  • Bestuurskunde
  • Criminologie
  • Juridisch
Management
  • Coaching
  • Management
Geschiedenis & Filosofie
  • Geschiedenis
  • Filosofie
Klantenservice
  • Service & informatie
  • Contact
  • Retourneren
  • Docentenservice
  • Snel bestellen
  • Teamviewer
Inloggen
Winkelwagen
Winkelwagen
Korting
-
Verzendkosten
Gratis
Totaalprijs
€ 0,00
Naar winkelwagen
Gratis verzending binnen Nederland vanaf € 20,-
Bekijk ons hele aanbod
Onderwijs
  • Primair onderwijs
  • Voortgezet onderwijs
  • Mbo
  • Hoger onderwijs
  • NT1
  • NT2
  • Talen
  • Docentprofessionalisering
Gezondheidszorg
  • Psychologie
  • Psychiatrie
  • Medisch
  • Academy
Juridisch
  • Bestuurskunde
  • Criminologie
  • Juridisch
Management
  • Coaching
  • Management
Geschiedenis & Filosofie
  • Geschiedenis
  • Filosofie
  • Coaching
  • Webshop
    • Lifecoaching
    • Loopbaancoaching
    • Teamcoaching
    • Stress & Burn-out
    • Methoden
    • Tools
    • Jouw business
    • Nieuw
    • Verwacht
    • Alle uitgaven
    • Acties
  • Nieuwsbrief
Businezz.nl Marketing en sales Supercharge your stories
Terug
Supercharge your stories
Paperback
Maart 2022 | ISBN 9789089656261 | 1e druk | 192 blz.
32,99
In winkelwagen

Supercharge your stories

Gebruik gedragspsychologie in je verhalen en maak ze nog overtuigender

Paul Hillesum, Nadine Komduur | Van Duuren Management
Supercharge your stories
Paperback
Maart 2022 | ISBN 9789089656261 | 1e druk | 192 blz.
Voor 21:00 uur besteld, morgen in huis
32,99
In winkelwagen
Inkijkexemplaar

Supercharge your stories

Omschrijving
Omschrijving

Verhalen vertellen is het oudste gereedschap dat we als mens kennen om gedrag te beïnvloeden. Of het nu gaat over religies, economische systemen, landen, politiekstromingen of merken. Dankzij de verbeeldingskracht van de mens kunnen we ons via verhalen abstracte concepten voorstellen. Verhalen verbinden. Verhalen verpakken boodschappen. Verhalen doen ons geloven. Verhalen maken wie we zijn én beïnvloeden wat we doen, en niet doen. Logisch dat storytelling in de aandacht staat bij veel (maatschappelijke) organisaties, reclamebureaus en marketingafdelingen.

Onze kennis van het menselijk gedrag groeit met de dag. Het tijdperk waarin marketing, reclame en communicatie een vak van alleen buikgevoel en intuïtie was, ligt ver achter ons. Voor elke marketing-, communicatie- of reclameprofessional is het essentieel om kennis te hebben van de werking van het menselijk brein en hoe dit beslissingen neemt. Je vak speelt zich uiteindelijk af tussen de oren van je doelgroep. Dit boek helpt jou op een praktische manier om je verhalen zo op te bouwen dat ze passen bij hoe wij als mens functioneren. Zo worden verhalen geloofwaardiger en overtuigender. En soms is het belangrijk om te weten wat je vooral niet moet doen. Op deze manier kun je verhalen nog effectiever inzetten om je doelstellingen te bereiken – van het beïnvloeden van koopgedrag tot het aanbrengen van positieve veranderingen voor onze samenleving.

Paul Hillesum (creative director en strategy director) is oprichter van storytelling bureau Truman dat hij in 2015 met Amber Franssen startte. Samen met Amber schreef hij het bekroonde boek True Storytelling; geloofwaardigheid als marketingtool. Nadine Komduur was in dienst bij Truman als strateeg en copywriter. Ze maakte een carrièreswitch om aan de slag te gaan als social designer.

“Supercharge your stories laat zien dat je de kracht van verhalen vertellen en het marketingvak beter gaat begrijpen door te weten hoe ons brein werkt. Het boek geeft je een zeer toegankelijke en gelijktijdig opmerkelijk breed overzicht over hoe je inzichten vanuit de psychologie en hersenonderzoek voor je kunt laten werken in de dagelijkse praktijk.”

Dr. Steven Scholte, Associate Professor of Cognitive Neuroscience aan de Universiteit van Amsterdam en CEO van neuro-marktonderzoeksbureau Neurensics

“Of je nou communiceert met je klanten, je aandeelhouders, je lief of je kind, niets is overtuigender dan een verhaal vertellen. Dat wist je allang. Maar weet je ook welke ingrediënten je precies in je verhaal moet stoppen? Dat lees je in Supercharge your stories. Een belangrijk en fascinerend boek, dat prachtig is geïllustreerd. Lezen!”

Aartjan van Erkel - Beruchtste copywriter van Nederland en tweevoudig nummer 1 bestsellerauteur

Trefwoorden: supercharge stories marketing storytelling gedragspsychologie psychologie handleiding

Reviews 'Supercharge your stories'

Er zijn nog geen reviews voor dit product
Bedankt voor je beoordeling.

Gerelateerde uitgaven

Verliefd op je klant

Verliefd op je klant

Patrick van Veen
19,99
Bestellen
Aan de slag met Power BI (3e druk)_Ben Groenendijk_9789024462698

Aan de slag met Power BI (3e druk)

Ben Groenendijk
41,95
Bestellen
The Art of Designing Behaviour

The Art of Designing Behaviour

Astrid Groenewegen
39,90
Bestellen
Meer

Zakelijk account

Je hebt een zakelijk account nodig om dit product te kunnen bestellen. Je bent nu ingelogd met het e-mailadres: .


Wil je dit e-mailadres gebruiken voor je zakelijk account?


Ander e-mailadres gebruiken voor zakelijk account Huidig e-mailadres gebruiken voor zakelijk account

Logo Boom uitgevers
© 2025 Koninklijke Boom uitgevers

Klantenservice

Service & informatie
Contact
Retourneren
Docentenservice
Snel bestellen
Teamviewer

Boom voor jou

Voor de boekhandel
Persinformatie
Publiceren bij Boom
Werken bij Boom

Over Boom

Historie
Auteurs van Boom
Gratis verzending in NL vanaf € 20,-.
Veilig winkelen met Thuiswinkelwaarborg
Algemene voorwaardenAlgemene voorwaarden zakelijkCookieverklaringDigitale contentDisclaimerPrivacy policy
Logo Thuiswinkel waarborg