Skip to main content
Gratis verzending in NL vanaf € 20,-
Veilig winkelen met Thuiswinkelwaarborg
Logo
Bekijk ons hele aanbod
Onderwijs
  • Primair onderwijs
  • Voortgezet onderwijs
  • Mbo
  • Hoger onderwijs
  • NT1
  • NT2
  • Talen
  • Docentprofessionalisering
Gezondheidszorg
  • Psychologie
  • Psychiatrie
  • Medisch
  • Academy
Juridisch
  • Bestuurskunde
  • Criminologie
  • Juridisch
Management
  • Coaching
  • Management
Geschiedenis & Filosofie
  • Geschiedenis
  • Filosofie
Klantenservice
  • Service & informatie
  • Contact
  • Retourneren
  • Docentenservice
  • Snel bestellen
  • Teamviewer
Inloggen
Winkelwagen
Winkelwagen
Korting
-
Verzendkosten
Gratis
Totaalprijs
€ 0,00
Naar winkelwagen
Gratis verzending binnen Nederland vanaf € 20,-
  • Boom.nl
  • Onderwijs
    • Primair onderwijs
    • Voortgezet onderwijs
    • Mbo
    • Hoger onderwijs
    • NT1
    • NT2
    • Talen
    • Docentprofessionalisering
  • Gezondheidszorg
    • Psychologie
    • Psychiatrie
    • Medisch
    • Academy
  • Juridisch
    • Bestuurskunde
    • Criminologie
    • Juridisch
  • Management
    • Coaching
    • Management
  • Geschiedenis & Filosofie
    • Geschiedenis
    • Filosofie
Businezz.nl Marketing en sales
Terug
Marketing en sales

Het marketinglandschap verandert: online en offline raken steeds meer geïntegreerd. Maar hoe bepaal je je ultieme marketingstrategie? En is verkopen domweg het in praktijk brengen van vaardigheden of is het de gunfactor die de doorslaggevende rol speelt in het closen van een deal? Is koud bellen nog done, of zijn er betere manieren? En hoe zit het met korting? De een zegt zeker doen, de ander nooit. Klanten binden kun je leren.

Filters

Filter op

Uitgeverij

Bekijk meer
Bekijk minder

Verschijning

Bekijk meer
Bekijk minder

Verschijningsvorm

Bekijk meer
Bekijk minder

Prijs

tot
Bekijk meer
Bekijk minder
hidden

Marketing en sales

Het marketinglandschap verandert: online en offline raken steeds meer geïntegreerd. Maar hoe bepaal je je ultieme marketingstrategie? En is verkopen domweg het in praktijk brengen van vaardigheden of is het de gunfactor die de doorslaggevende rol speelt in het closen van een deal? Is koud bellen nog done, of zijn er betere manieren? En hoe zit het met korting? De een zegt zeker doen, de ander nooit. Klanten binden kun je leren.

Producten (267)
  Vorige1234567....11Volgende  
Verschijningsdatum aflopend
Titel A - Z
Titel Z - A
Auteur A - Z
Auteur Z - A
Prijs laag - hoog
Prijs hoog - laag
Verschijningsdatum oplopend
Verschijningsdatum aflopend
Publicatiedatum oplopend
Publicatiedatum aflopend
Marketing 4.0

Marketing 4.0

Philip Kotler | | Management Impact
Met Marketing 4.0 beschrijft Philip Kotler, de grondlegger van de moderne marketing, een totaal nieuwe manier om naar marketing te kijken en geeft hij vernieuwende inzichten in hoe klanten vandaag ... Meer
5%
Studentenkorting
Paperback
Juli 2017 | ISBN 9789462762022 | 1e druk | 188 blz.
Uitverkocht
39,90
Bestellen
Inkijkexemplaar
Mediatraining voor iedereen

Mediatraining voor iedereen

Frank Peters | Futuro Uitgevers
Iedereen krijgt wel eens te maken met de media. Of je nu manager bent bij een bedrijf of specialist in een ziekenhuis. Maar woordvoering is zeker niet ieders favoriete bezigheid. En soms is er zelf... Meer
Paperback
Juli 2017 | ISBN 9789492221766 | 120 blz.
Voor 21:00 uur besteld, morgen in huis
20,00
In winkelwagen
E-book 
Juli 2017 | ISBN 9789492221841
Direct via e-mail
10,99
In winkelwagen
Het wat en hoe van contentstrategie

Het wat en hoe van contentstrategie

John Verhoeven | Business Contact
John Verhoeven begeleidt sinds 2011 bedrijven en organisaties bij de opzet en uitvoering van hun contentstrategie. Het doel van die strategie is de relatie met de klant verrijken en versterken. Hoe... Meer
Paperback
Juli 2017 | ISBN 9789047010067 | 240 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
22,99
In winkelwagen
Marketing.com 4.0

Marketing.com 4.0

Wim van der Mark | | Noordhoff Uitgevers B.V.
Marketing.com 4.0 is een handige praktijkgids die ingaat op het nieuwe online kijk-, lees-, klik- en koopgedrag van de consument. Met Marketing.com 4.0 leer je meer interactie en verkoop te generer... Meer
5%
Studentenkorting
Paperback
Juli 2017 | ISBN 9789001877545
Uitverkocht
0,00
Bestellen
Raak!

Raak!

Raf Stevens, Reinier Rombouts | Futuro Uitgevers
Iedereen heeft een verhaal. Of je nu bestuurder, ondernemer of expert bent: je communiceert als een persoon met andere mensen. Maar wordt je publiek geraakt door wat je vertelt? Geloven ze je? Wie... Meer
Paperback
Juni 2017 | ISBN 9789492221704 | 160 blz.
Voor 21:00 uur besteld, morgen in huis
22,95
In winkelwagen
E-book 
Juli 2017 | ISBN 9789492221834
Direct via e-mail
10,99
In winkelwagen
De relatie-economie

De relatie-economie

Xavier van Leeuwe, Matthijs van de Peppel | Business Contact
Dat goed gebruik van data een bedrijf veel kan opleveren, is duidelijk. Waar het veel leidinggevenden aan ontbreekt is een goede visie op de volgende stap: wat doen we met al die informatie? Het do... Meer
Paperback
Juni 2017 | ISBN 9789047010814 | 224 blz.
Uitverkocht
20,00
Bestellen
E-book 
Juni 2017 | ISBN 9789047010821
Uitverkocht
9,99
Bestellen
Startup Branding

Startup Branding

Andy Mosmans | Boom
Startups zijn hot en ook Nederland koestert deze vernieuwende bedrijven in de hoop dat ze uitgroeien tot duurzaam succesvolle ondernemingen. Lang niet alle startups komen echter overtuigend uit de ... Meer
Paperback
Juni 2017 | ISBN 9789492196996 | 1e druk | 192 blz.
Voor 21:00 uur besteld, morgen in huis
41,95
In winkelwagen
Luisterboek
Luister via Storytel
 
Bezoeken
Sales vanuit je Hart

Sales vanuit je Hart

Richard van Kray | Business Contact
Klantgericht adviseren, de klant centraal of je proces inrichten als een customer journey: het zijn allemaal manieren om je klant het gevoel te geven dat het om hem draait. Maar vaak raak je daardo... Meer
Paperback
Juni 2017 | ISBN 9789047010586 | 192 blz.
Voor 21:00 uur besteld, morgen in huis
22,99
In winkelwagen
E-book 
Juni 2017 | ISBN 9789047010685
Direct via e-mail
9,99
In winkelwagen
Inkijkexemplaar
Sterke merken, betere wereld

Sterke merken, betere wereld

Bart Brüggenwirth | Management Impact
  Merken worden beter gewaardeerd als ze bijdragen aan de oplossing van maatschappelijke uitdagingen. Ze spelen hiermee in op de behoeftes van mensen om positieve, duurzame keuzes te maken. Door h... Meer
5%
Studentenkorting
Paperback
Juni 2017 | ISBN 9789462761926 | 1e druk | 304 blz.
Voor 21:00 uur besteld, morgen in huis
41,50
In winkelwagen
Docentexemplaar aanvragen
Voor docenten met een onderwijsaccount
Aanvragen
Inkijkexemplaar
Overtuigen met neuromarketing in 59 minuten

Overtuigen met neuromarketing in 59 minuten

Dion van der Vaart | Haystack, Uitgeverij
Hoe kun je neuromarketing online gebruiken? Hoe maak je je digitale tools weergaloos aantrekkelijk? Ontdek hoe woorden en beelden ons brein bespelen en doe er je voordeel mee.   De neuromarketing... Meer
Paperback
Mei 2017 | ISBN 9789461262233 | 176 blz.
Voor 21:00 uur besteld, morgen in huis
12,50
In winkelwagen
De wet van de paracetamol

De wet van de paracetamol

Paul Moers | Duuren Media, Van
De levensduur van producten, diensten en formules wordt steeds korter. Consumenten zijn niet alleen verwend, ze verwachten steeds sneller een vernieuwd aanbod. De concurrentie is bovendien feller d... Meer
Paperback
Mei 2017 | ISBN 9789089653697 | 180 blz.
Uitverkocht
25,99
Bestellen
De kracht van platformstrategie

De kracht van platformstrategie

Cor Molenaar | Boom
De kracht van platformstrategie gaat over nieuwe manieren om klanten en aanbieders bij elkaar te brengen of om diensten aan te bieden zoals die van gemeenten of zorginstellingen. Als mensen hun spu... Meer
Paperback
Mei 2017 | ISBN 9789024408696 | 1e druk | 192 blz.
Voor 21:00 uur besteld, morgen in huis
39,95
In winkelwagen
Docentexemplaar aanvragen
Voor docenten met een onderwijsaccount
Aanvragen
Inkijkexemplaar
Profit First

Profit First

Mike Michalowicz, Femke Hogema | Van Duuren Management
Hoe zou het zijn als winst niet langer een restje is dat aan het eind van het jaar hopelijk overblijft? Als het in plaats daarvan een bedrag is dat je bij iedere euro die binnenkomt veiligstelt? Zo... Meer
Paperback
April 2017 | ISBN 9789089653598 | 240 blz.
Voor 21:00 uur besteld, morgen in huis
33,99
In winkelwagen
E-book 
Mei 2017 | ISBN 9789089653604
Direct via e-mail
23,99
In winkelwagen
Zet je klant centraal!

Zet je klant centraal!

Roy Klaassen, Karolien van der Ouderaa, Evelien van Damme | Eburon Business
Hoe zet je als organisatie jouw zakelijke klant centraal? Commercie in het B2B-veld is aan het veranderen. We zien nieuwe verdienmodellen, samenwerkingsverbanden, transparantie in klantbehoeften en... Meer
Hardback
Mei 2017 | ISBN 9789463011006 | 120 blz.
Uitverkocht
29,95
Bestellen
Contentmarketing

Contentmarketing

Suzanne de Bakker | Noordhoff Uitgevers B.V.
Mensen zijn steeds beter in staat om online informatie te filteren; zij negeren en omzeilen marketing daardoor makkelijker. Tegelijkertijd is er veel behoefte aan relevante kennis en starten er ste... Meer
5%
Studentenkorting
Paperback
April 2017 | ISBN 9789001877569
Voor 21:00 uur besteld, morgen in huis
59,95
In winkelwagen
Marketingstrategie

Marketingstrategie

Ruud Frambach, Edwin J. Nijssen | Noordhoff Uitgevers B.V.
Hoe slagen organisaties erin succesvol te zijn én te blijven in de sterk veranderende markten van vandaag? Het compacte Marketingstrategie legt uit hoe belangrijk strategische marketing is voor het... Meer
5%
Studentenkorting
Paperback
April 2017 | ISBN 9789001877217
Uitverkocht
56,95
Bestellen
De commerciële revolutie

De commerciële revolutie

Wessel Berkman | Business Contact
De Commerciële Revolutie is al begonnen! Wessel Berkman legt in zijn nieuwe boek uit wat die revolutie inhoudt, hoe die ingrijpt op je (commerciële) processen en waar je moet beginnen om eraan mee ... Meer
Gebonden
Maart 2017 | ISBN 9789047010043 | 192 blz.
Uitverkocht
25,00
Bestellen
E-book 
Maart 2017 | ISBN 9789047010142
9,99
Inkijkexemplaar
Meer klanten met affiliate marketing in 60 minuten

Meer klanten met affiliate marketing in 60 minuten

Jennifer Kok | Haystack, Uitgeverij
Betere branding, meer verkeer op je site en een hogere omzet? Zet een slimme samenwerking op met de juiste online partners. Affiliate marketeer Jennifer Kok weet precies wat wel en niet werkt om ... Meer
Paperback
Maart 2017 | ISBN 9789461262226 | 176 blz.
Uitverkocht
12,50
Bestellen
Influencers

Influencers

Carole Lamarque | Lannoo Campus
Influencer marketing is trending. Marketingplannen die inzetten op mond-tot mondreclame genereren twee keer zo veel verkoopresultaten. Maar niet alle aanbevelingen die circuleren, zijn relevant. Wa... Meer
Paperback
Maart 2017 | ISBN 9789401441032 | 200 blz.
Uitverkocht
29,99
Bestellen
Bovenscheidend vermogen

Bovenscheidend vermogen

Adriaan Oomen | Futuro Uitgevers
Wat maakt bepaalde merken bijzonder, en hoe komt het dat ze boven andere merken uitsteken? Dat is het Bovenscheidend Vermogen. Datgene waardoor en waarmee merken zich positief onderscheiden van and... Meer
Paperback
Maart 2017 | ISBN 9789492221346 | 122 blz.
Voor 21:00 uur besteld, morgen in huis
23,95
In winkelwagen
E-book 
Maart 2017 | ISBN 9789492221407
Direct via e-mail
10,99
In winkelwagen
Het Sales Canvas

Het Sales Canvas

Orly Polak, Matthijs Leendertse | Boom
Sales vraagt om kennis over de klant. Maar hoe kom je aan deze kennis? Veel bestaande salesmethoden richten zich op alle salesvaardigheden behalve onderzoek doen.   Kennis is macht  Het Sales C... Meer
Paperback
Maart 2017 | ISBN 9789024408092 | 1e druk | 96 blz.
Voor 21:00 uur besteld, morgen in huis
31,95
In winkelwagen
Docentexemplaar aanvragen
Voor docenten met een onderwijsaccount
Aanvragen
Inkijkexemplaar
30 methoden van beïnvloeding

30 methoden van beïnvloeding

Stephen R. Covey | Business Contact
In zijn belangrijkste boek De zeven eigenschappen verwijst Stephen Covey naar de 30 methoden van beïnvloeding die hij ontwikkelde om te kunnen omgaan met de gevoelige scheidslijn tussen betrokkenhe... Meer
Gebonden
Februari 2017 | ISBN 9789047010456 | 80 blz.
Voor 21:00 uur besteld, morgen in huis
15,00
In winkelwagen
E-book 
Februari 2017 | ISBN 9789047010517
Uitverkocht
6,99
Bestellen
Een fan per dag!

Een fan per dag!

Jos Burgers | Van Duuren Management
Met 'gewoon' tevreden klanten schiet je weinig op. Wat je wilt, zijn fans. Want fans bevelen je aan bij anderen, zijn trouw en minder prijsgevoelig, denken graag met je mee en hebben het beste met ... Meer
Gebonden
Februari 2017 | ISBN 9789089653291 | 176 blz.
Voor 21:00 uur besteld, morgen in huis
21,50
In winkelwagen
Inkijkexemplaar
Inkoop in strategisch perspectief

Inkoop in strategisch perspectief

| Vakmedianet
Een must read voor iedereen die inkoop professioneel in zijn of haar organisatie wil verankeren!   Visie en strategie Professioneel inkopen in strategisch perspectief richt zich op het sta... Meer
Hardback
Januari 2017 | ISBN 9789462155183
Uitverkocht
54,95
Bestellen
ACTIE!

ACTIE!

Cor Molenaar | Boom
Consumenten blijven weg uit de winkelstraten en kopen massaal op internet. Ondernemers sluiten hun zaak, binnensteden zijn minder aantrekkelijk en winkelgebieden raken in verval.   Wake up call  ... Meer
Paperback
December 2016 | ISBN 9789024407798 | 144 blz.
Voor 21:00 uur besteld, morgen in huis
29,95
In winkelwagen
E-book 
November 2013 | ISBN 9789024420896
Direct via e-mail
23,95
In winkelwagen
Inkijkexemplaar
  Vorige1234567....11Volgende  
Toon
25
2
5
10
25
50
resultaten
Logo Boom uitgevers
© 2025 Koninklijke Boom uitgevers

Klantenservice

Service & informatie
Contact
Retourneren
Docentenservice
Snel bestellen
Teamviewer

Boom voor jou

Voor de boekhandel
Persinformatie
Publiceren bij Boom
Werken bij Boom

Over Boom

Historie
Auteurs van Boom
Gratis verzending in NL vanaf € 20,-.
Veilig winkelen met Thuiswinkelwaarborg
Algemene voorwaardenAlgemene voorwaarden zakelijkCookieverklaringDigitale contentDisclaimerPrivacy policy
Logo Thuiswinkel waarborg