Skip to main content
Gratis verzending in NL vanaf € 20,-
Veilig winkelen met Thuiswinkelwaarborg
Logo
Bekijk ons hele aanbod
Onderwijs
  • Primair onderwijs
  • Voortgezet onderwijs
  • Mbo
  • Hoger onderwijs
  • NT1
  • NT2
  • Talen
  • Docentprofessionalisering
Gezondheidszorg
  • Psychologie
  • Psychiatrie
  • Medisch
  • Academy
Juridisch
  • Bestuurskunde
  • Criminologie
  • Juridisch
Management
  • Coaching
  • Management
Geschiedenis & Filosofie
  • Geschiedenis
  • Filosofie
Klantenservice
  • Service & informatie
  • Contact
  • Retourneren
  • Docentenservice
  • Snel bestellen
  • Teamviewer
Inloggen
Winkelwagen
Winkelwagen
Korting
-
Verzendkosten
Gratis
Totaalprijs
€ 0,00
Naar winkelwagen
Gratis verzending binnen Nederland vanaf € 20,-
  • Boom.nl
  • Onderwijs
    • Primair onderwijs
    • Voortgezet onderwijs
    • Mbo
    • Hoger onderwijs
    • NT1
    • NT2
    • Talen
    • Docentprofessionalisering
  • Gezondheidszorg
    • Psychologie
    • Psychiatrie
    • Medisch
    • Academy
  • Juridisch
    • Bestuurskunde
    • Criminologie
    • Juridisch
  • Management
    • Coaching
    • Management
  • Geschiedenis & Filosofie
    • Geschiedenis
    • Filosofie
Businezz.nl Marketing en sales
Terug
Marketing en sales

Het marketinglandschap verandert: online en offline raken steeds meer geïntegreerd. Maar hoe bepaal je je ultieme marketingstrategie? En is verkopen domweg het in praktijk brengen van vaardigheden of is het de gunfactor die de doorslaggevende rol speelt in het closen van een deal? Is koud bellen nog done, of zijn er betere manieren? En hoe zit het met korting? De een zegt zeker doen, de ander nooit. Klanten binden kun je leren.

Filters

Filter op

Uitgeverij

Bekijk meer
Bekijk minder

Verschijning

Bekijk meer
Bekijk minder

Verschijningsvorm

Bekijk meer
Bekijk minder

Prijs

tot
Bekijk meer
Bekijk minder
hidden

Marketing en sales

Het marketinglandschap verandert: online en offline raken steeds meer geïntegreerd. Maar hoe bepaal je je ultieme marketingstrategie? En is verkopen domweg het in praktijk brengen van vaardigheden of is het de gunfactor die de doorslaggevende rol speelt in het closen van een deal? Is koud bellen nog done, of zijn er betere manieren? En hoe zit het met korting? De een zegt zeker doen, de ander nooit. Klanten binden kun je leren.

Producten (267)
  Vorige12345....11Volgende  
Verschijningsdatum aflopend
Titel A - Z
Titel Z - A
Auteur A - Z
Auteur Z - A
Prijs laag - hoog
Prijs hoog - laag
Verschijningsdatum oplopend
Verschijningsdatum aflopend
Publicatiedatum oplopend
Publicatiedatum aflopend
Online invloed

Online invloed

Bas Wouters, Joris Groen | Boom
Hoe maak je van kijkers kopers? En van afhakers aanhakers? Door het slim toepassen van gedragspsychologie haal je veel meer resultaat uit je website, app of online campagne. Psycholoog en webdesign... Meer
5%
Studentenkorting
Paperback
April 2020 | ISBN 9789024426355 | 1e druk | 416 blz.
Voor 21:00 uur besteld, morgen in huis
29,95
In winkelwagen
E-book 
April 2020 | ISBN 9789058755018
Direct via e-mail
23,95
In winkelwagen
onlineinvloed.nl
Bezoeken
Docentexemplaar aanvragen
Voor docenten met een onderwijsaccount
Aanvragen
Inkijkexemplaar
De Sales Architect

De Sales Architect

Terry van den Bemt | Business Contact
Terry van den Bemt legt in De Sales Architect uit hoe je sales nu echt goed aanpakt. Sales is allang geen eendimensionaal trucje meer. Het is een veelzijdig gebied dat veel meer vraagt dan een dosi... Meer
Paperback
Maart 2020 | ISBN 9789047013594 | 192 blz.
Voor 21:00 uur besteld, morgen in huis
22,50
In winkelwagen
E-book 
April 2020 | ISBN 9789047013600 | 1e druk
Direct via e-mail
9,99
In winkelwagen
Mensen raken = klanten maken

Mensen raken = klanten maken

| LannooCampus
Verkopen in 2020 verschilt fundamenteel van traditionele commercialiteit op drie vlakken: het verkoopmedium, de kwaliteit van de klanteninteractie en de economische tijdsgeest.   Klanten willen v... Meer
Paperback
Maart 2020 | ISBN 9789401466868 | 200 blz.
Uitverkocht
29,99
Bestellen
Profit First (Vlaamse editie)

Profit First (Vlaamse editie)

Mike Michalowicz, Femke Hogema, Ilse Dieltjens | Duuren Media, Van
Hoe zou het zijn als winst niet langer een resterend bedrag is dat aan het eind van het jaar hopelijk overblijft? Als het in plaats daarvan een bedrag is dat je bij iedere euro die binnenkomt veili... Meer
Paperback
Maart 2020 | ISBN 9789089655011 | 256 blz.
Voor 21:00 uur besteld, morgen in huis
32,99
In winkelwagen
De 33 beste psychologische beïnvloedingstechnieken uit de reclame

De 33 beste psychologische beïnvloedingstechnieken uit de reclame

Marc Andrews, Rick van Baaren, Matthijs van Leeuwen | Maven Publishing
We zouden je ervan kunnen proberen te overtuigen om dit boek te kopen door aan te geven dat de voorraad bijna op is (schaarste), door je te vertellen hoeveel andere mensen het al hebben gekocht (so... Meer
Paperback
Maart 2020 | ISBN 9789492493941 | 208 blz.
Voor 21:00 uur besteld, morgen in huis
37,50
In winkelwagen
De Klant Energieke Organisatie

De Klant Energieke Organisatie

Sonja Stalfoort | Duuren Media, Van
Hoe weet je of je vandaag de juiste beslissingen neemt voor morgen? Met losse projecten en initiatieven proberen organisaties zich te verbeteren om zo de verandersnelheid van de klantbehoefte bij t... Meer
Paperback
Februari 2020 | ISBN 9789089654892 | 320 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
37,99
In winkelwagen
Thuis ben ik niet zo leuk!

Thuis ben ik niet zo leuk!

Jos Burgers | Duuren Media, Van
Veel mensen weten humor te waarderen. En omdat klanten eigenlijk net mensen zijn, is humor een krachtig wapen bij het vinden en binden van klanten. Als je het tenminste op de juiste manier inzet. W... Meer
Hardback
Februari 2020 | ISBN 9789089654564 | 176 blz.
Voor 21:00 uur besteld, morgen in huis
21,50
In winkelwagen
Jobrepair

Jobrepair

Wim Thielemans | LannooCampus
Je hebt het lastig in je baan en je twijfelt tussen blijven of weggaan. Weggaan lijkt je de meest evidente keuze, maar er zijn beslist ook voldoende redenen om te blijven en je motivatie een boost ... Meer
Paperback
December 2019 | ISBN 9789401463683 | 160 blz.
Uitverkocht
19,99
Bestellen
Healthusiasm

Healthusiasm

| LannooCampus
In een wereld waarin technologie onze behoeften meer en meer kan beantwoorden, zijn mensen bewuster bezig met gezond en gelukkig zijn. Iedereen wil de beste versie van zichzelf worden.   Dit boek... Meer
Paperback
November 2019 | ISBN 9789401463805 | 200 blz.
Uitverkocht
29,99
Bestellen
Mijn grond is goud waard

Mijn grond is goud waard

| LannooCampus
Uw grond of uw pand herontwikkelen, hoe weet u of dat kan? Op wat baseert de projectontwikkelaar zijn beslissing? Wat betekenen die moeilijke woorden die knagen aan uw prijs?   Uw grond komt tere... Meer
Paperback
November 2019 | ISBN 9789401463676 | 152 blz.
Uitverkocht
29,99
Bestellen
Meer verdienen met je webshop

Meer verdienen met je webshop

Astrid van der Made | Haystack, Uitgeverij
Online winkels worden steeds populairder. Toch stoppen elk jaar duizenden webwinkeliers omdat ze te weinig verdienen. Wil jij wel slagen? Lees dan in dit boek over hoe je je webshop op de kaart zet... Meer
Paperback
September 2019 | ISBN 9789461263582
Levertijd 1-2 werkdagen
24,50
In winkelwagen
E-book 
Oktober 2019 | ISBN 9789461263681
Direct via e-mail
24,50
In winkelwagen
Inkijkexemplaar
Aandachtsmarketing

Aandachtsmarketing

Klaas Weima | Vrije Uitgevers, De
Aandacht is de nieuwe valuta. Door uitpuilende mailboxen, ontplofte WhatsApp-groepen en een overdaad aan reclame is onze aandacht kostbaarder dan ooit.   Hoe zorg je als marketeer dat jouw boodsc... Meer
Hardback
Oktober 2019 | ISBN 9789492528407 | 240 blz.
Voor 21:00 uur besteld, morgen in huis
34,95
In winkelwagen
Inkijkexemplaar
Bouw een Killer Groeistrategie

Bouw een Killer Groeistrategie

Alex van der Hulst | Duuren Media, Van
Welkom in het land der scaleups. Het land waarin voortdurende groei alles continu op zijn kop zet. Zorgt dat de processen van vandaag morgen kunnen vastlopen en de mijlpalen waar je zo lang van had... Meer
Paperback
Oktober 2019 | ISBN 9789089654731 | 160 blz.
Voor 21:00 uur besteld, morgen in huis
24,99
In winkelwagen
De marketingbijbel voor een digitale wereld

De marketingbijbel voor een digitale wereld

Bert van Wassenhove | Duuren Media, Van
Door de digitalisering wordt ook de wereld van marketing op zijn kop gezet en dat heeft impact op de volledige marketingaanpak. De manier waarop je naar de klant toestapt is veranderd: er zijn vers... Meer
Paperback
September 2019 | ISBN 9789492873026 | 200 blz.
Uitverkocht
39,99
Bestellen
E-book 
September 2019 | ISBN 9789401462129
Direct via e-mail
29,99
In winkelwagen
Inkijkexemplaar
De power van een contentplatform

De power van een contentplatform

Cor Hospes | Boom
In acht stappen contentklaar Stop met het uitstrooien van online content op media die niet van jezelf zijn. Leid je publiek naar je eigen contentplatform. De plek waar jij zelf -rechtstreeks- een ... Meer
Paperback
September 2019 | ISBN 9789024426645 | 1e druk | 192 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
29,95
In winkelwagen
Docentexemplaar aanvragen
Voor docenten met een onderwijsaccount
Aanvragen
Inkijkexemplaar
Bingemarketing

Bingemarketing

Carlijn Postma | Boom
Hoe lukt het seriemakers wél om mensen lange tijd naar hun content te laten kijken? En waarom hebben we in marketing de grootste moeite om continu publiek te vinden voor ons verhaal? Bingemarketing... Meer
Paperback
September 2019 | ISBN 9789024427680 | 164 blz.
Voor 21:00 uur besteld, morgen in huis
28,50
In winkelwagen
Luisterboek
Luister via Storytel
 
Bezoeken
Inkijkexemplaar
Accountable conceptdenken

Accountable conceptdenken

Elaine Meys, Gaby Crucq-Toffolo | BIS Publishers BV
Een goed concept biedt toegevoegde waarde. Een concept, ook wel de zogenaamde kapstok genoemd, opent allerlei mogelijkheden en kansen en zorgt ervoor dat keuzes maken makkelijk wordt. Hoe ontwikkel... Meer
Paperback
September 2019 | ISBN 9789063695545 | 192 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
34,99
In winkelwagen
Zo verkoop je alles

Zo verkoop je alles

Erwin Wijman | Haystack, Uitgeverij
Je kunt nog zo geweldig zijn, maar als mensen dat niet weten heb je er niets aan. Wil je meer klanten? Verleid ze dan met aantrekkelijke reclame.   Ook jij kunt de Tesla worden onder de auto's, d... Meer
Hardback
April 2019 | ISBN 9789461263315 | 1e druk | 352 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
29,95
In winkelwagen
E-book 
Juli 2019 | ISBN 9789461263452
Direct via e-mail
29,95
In winkelwagen
Inkijkexemplaar
Excelleren in service

Excelleren in service

Eric de Haan, Jean-Pierre Thomassen | Management Impact
Hoe maak je de omslag naar een uitzonderlijke serviceorganisatie die klanten en medewerkers blijvend weet te boeien en binden? Excelleren in Service beschrijft de tien belangrijkste veranderingen d... Meer
Hardback
Juni 2019 | ISBN 9789462763425 | 1e druk | 260 blz.
Voor 21:00 uur besteld, morgen in huis
49,95
In winkelwagen
Luisterboek
Luister via Storytel
 
Bezoeken
Docentexemplaar aanvragen
Voor docenten met een onderwijsaccount
Aanvragen
Inkijkexemplaar
Het einde van concurrentie

Het einde van concurrentie

Cor Molenaar | Boom
Het koopgedrag van klanten, concurrenten en bedrijven verandert snel door de impact van digitalisering. Hierdoor veranderen marktomstandigheden, waardoor de concurrentie ook verandert.   Meedoen ... Meer
Paperback
Mei 2019 | ISBN 9789024427284 | 1e druk | 192 blz.
Voor 21:00 uur besteld, morgen in huis
39,95
In winkelwagen
Inkijkexemplaar
Dit is nu marketing

Dit is nu marketing

Seth Godin | Management Impact
The New York Times- en Wall Street Journal-bestseller   Een andere manier van werken ‘Dit is de gelegenheid waar je naar zocht, de mogelijkheid om het werk waar jij achter staat te delen met de ... Meer
Paperback
Maart 2019 | ISBN 9789462763005 | 1e druk | 216 blz.
Voor 21:00 uur besteld, morgen in huis
29,90
In winkelwagen
E-book 
Maart 2019 | ISBN 9789462763159
Direct via e-mail
23,95
In winkelwagen
Luisterboek
Luister via Storytel
 
Bezoeken
Docentexemplaar aanvragen
Voor docenten met een onderwijsaccount
Aanvragen
Inkijkexemplaar
Content Playbook

Content Playbook

| Bruna Uitgevers, A.W.
Hoe zorg je ervoor dat je als bladen- of contentmaker consistente redactionele keuzes maakt?Een bladformule, of breder gedefinieerd een content playbook, zou een bekend begrip moeten zijn voor make... Meer
Paperback
Februari 2019 | ISBN 9789400511163 | 256 blz.
Uitverkocht
24,99
Bestellen
Inkijkexemplaar
Marketingplan op 1 A4

Marketingplan op 1 A4

Ment Kuiper | Boom
Veel marketingplannen verdwijnen ongelezen in een la: vreemd eigenlijk dat we zoveel kennis, tijd, capaciteit, maar vooral positieve energie zomaar van tafel vegen.   Een succesvolle strategie di... Meer
Paperback
Januari 2019 | ISBN 9789024426331 | 1e druk | 192 blz.
Voor 21:00 uur besteld, morgen in huis
27,95
In winkelwagen
E-book 
Januari 2019 | ISBN 9789058754820
Direct via e-mail
21,95
In winkelwagen
De Marketing Coach
Bezoeken
Docentexemplaar aanvragen
Voor docenten met een onderwijsaccount
Aanvragen
Inkijkexemplaar
Vind ik leuk!

Vind ik leuk!

Anne Raaymakers | Duuren Media, Van
Facebook is het grootste socialmediaplatform ter wereld. Alleen in Nederland zijn er al bijna tien miljoen actieve gebruikers, en dat aantal stijgt nog steeds. Jouw ideale klanten zitten dus zonder... Meer
Paperback
Januari 2019 | ISBN 9789089653574 | 200 blz.
In herdruk, verwacht (datum nog niet bekend)
25,99
Mail mij
Digital Marketing Pinball

Digital Marketing Pinball

Daniël Markus | | LevelUp Group
Waarom dit het online marketingboek is dat je nu moet lezen en waarom het de snelste weg is naar jouw winnende online strategie, je direct meer gaat doen met je data, en het je werk als online mark... Meer
Paperback
Januari 2019 | ISBN 9789082957105 | 236 blz.
Uitverkocht
14,95
Bestellen
Inkijkexemplaar
  Vorige12345....11Volgende  
Toon
25
2
5
10
25
50
resultaten
Logo Boom uitgevers
© 2025 Koninklijke Boom uitgevers

Klantenservice

Service & informatie
Contact
Retourneren
Docentenservice
Snel bestellen
Teamviewer

Boom voor jou

Voor de boekhandel
Persinformatie
Publiceren bij Boom
Werken bij Boom

Over Boom

Historie
Auteurs van Boom
Gratis verzending in NL vanaf € 20,-.
Veilig winkelen met Thuiswinkelwaarborg
Algemene voorwaardenAlgemene voorwaarden zakelijkCookieverklaringDigitale contentDisclaimerPrivacy policy
Logo Thuiswinkel waarborg