Skip to main content
Gratis verzending in NL vanaf € 20,-
Veilig winkelen met Thuiswinkelwaarborg
Logo
Bekijk ons hele aanbod
Onderwijs
  • Primair onderwijs
  • Voortgezet onderwijs
  • Mbo
  • Hoger onderwijs
  • NT1
  • NT2
  • Talen
  • Docentprofessionalisering
Gezondheidszorg
  • Psychologie
  • Psychiatrie
  • Medisch
  • Academy
Juridisch
  • Bestuurskunde
  • Criminologie
  • Juridisch
Management
  • Coaching
  • Management
Geschiedenis & Filosofie
  • Geschiedenis
  • Filosofie
Klantenservice
  • Service & informatie
  • Contact
  • Retourneren
  • Docentenservice
  • Snel bestellen
  • Teamviewer
Inloggen
Winkelwagen
Winkelwagen
Korting
-
Verzendkosten
Gratis
Totaalprijs
€ 0,00
Naar winkelwagen
Gratis verzending binnen Nederland vanaf € 20,-
  • Boom.nl
  • Onderwijs
    • Primair onderwijs
    • Voortgezet onderwijs
    • Mbo
    • Hoger onderwijs
    • NT1
    • NT2
    • Talen
    • Docentprofessionalisering
  • Gezondheidszorg
    • Psychologie
    • Psychiatrie
    • Medisch
    • Academy
  • Juridisch
    • Bestuurskunde
    • Criminologie
    • Juridisch
  • Management
    • Coaching
    • Management
  • Geschiedenis & Filosofie
    • Geschiedenis
    • Filosofie
Businezz.nl Marketing en sales
Terug
Marketing en sales

Het marketinglandschap verandert: online en offline raken steeds meer geïntegreerd. Maar hoe bepaal je je ultieme marketingstrategie? En is verkopen domweg het in praktijk brengen van vaardigheden of is het de gunfactor die de doorslaggevende rol speelt in het closen van een deal? Is koud bellen nog done, of zijn er betere manieren? En hoe zit het met korting? De een zegt zeker doen, de ander nooit. Klanten binden kun je leren.

Filters
Wis alle filters

Filter op

Uitgeverij

Bekijk meer
Bekijk minder

Verschijning

Bekijk meer
Bekijk minder

Verschijningsvorm

Bekijk meer
Bekijk minder

Prijs

tot
Bekijk meer
Bekijk minder
hidden

Marketing en sales

Het marketinglandschap verandert: online en offline raken steeds meer geïntegreerd. Maar hoe bepaal je je ultieme marketingstrategie? En is verkopen domweg het in praktijk brengen van vaardigheden of is het de gunfactor die de doorslaggevende rol speelt in het closen van een deal? Is koud bellen nog done, of zijn er betere manieren? En hoe zit het met korting? De een zegt zeker doen, de ander nooit. Klanten binden kun je leren.

Producten (212)
12345....9Volgende  
Verschijningsdatum aflopend
Titel A - Z
Titel Z - A
Auteur A - Z
Auteur Z - A
Prijs laag - hoog
Prijs hoog - laag
Verschijningsdatum oplopend
Verschijningsdatum aflopend
Publicatiedatum oplopend
Publicatiedatum aflopend
Jouw gekozen filters:
Paperback ×
Overtuigen op LinkedIn

Overtuigen op LinkedIn

Bas Wouters, Marjolein Bongers | Boom
Twee bestsellerauteurs brengen hun expertises samen: de ideale combinatie van wetenschap en praktische toepasbaarheid, op zo’n manier gebracht dat je direct aan de slag wil.   Hoe vergroot je je ... Meer
Paperback
December 2025 | ISBN 9789024442065 | 1e druk | 256 blz.
Verwacht 13 december 2025
28,50
Reserveer
Generation Alpha in beta

Generation Alpha in beta

| LannooCampus
Hoe ziet de toekomst eruit voor baby's van vandaag Generatiedenken is geen wetenschap, maar wel een betrouwbaar kader voor een succesvolle marketing-, communicatie- en productstrategie. Generation... Meer
Paperback
December 2023 | ISBN 9789401463799 | 200 blz.
Uitverkocht
34,99
Bestellen
De marketingorganisatie van de toekomst

De marketingorganisatie van de toekomst

Rob Beltman | Duuren Media, Van
Winnaar PIM Marketing Literatuurprijs 2017   De ontwikkelingen in het marketingvak lijken sneller te gaan dan het licht. Duizenden commercieel verantwoordelijken worden dagelijks uitgedaagd om ni... Meer
Paperback
November 2016 | ISBN 9789089653468 | 200 blz.
Voor 21:00 uur besteld, morgen in huis
32,99
In winkelwagen
Paperback
Maart 2023 | ISBN 9789089655356 | Herziene editie
Uitverkocht
29,99
Bestellen
De kunst van gedrag ontwerpen

De kunst van gedrag ontwerpen

Astrid Groenewegen | Boom
Mensen zijn complex en gedragsverandering ook, maar je kunt meer doen dan je denkt. Als je begrijpt hoe mensen beslissingen nemen, heb je goud in handen.   Marketeers, beleidsmakers, HR-professio... Meer
5%
Studentenkorting
Paperback
September 2022 | ISBN 9789024451753 | 1e druk | 384 blz.
Voor 21:00 uur besteld, morgen in huis
39,90
In winkelwagen
E-book 
September 2022 | ISBN 9789024451760
Direct via e-mail
34,95
In winkelwagen
Docentexemplaar aanvragen
Voor docenten met een onderwijsaccount
Aanvragen
Inkijkexemplaar
The Art of Designing Behaviour

The Art of Designing Behaviour

Astrid Groenewegen | Boom
People are complex beings and so is behavioural change, but you’ll be able to do more than you think possible. And once you understand how people arrive at decisions, you will find yourself with go... Meer
5%
Studentenkorting
Paperback
September 2022 | ISBN 9789024451777 | 1e druk | 376 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
39,90
In winkelwagen
E-book 
September 2022 | ISBN 9789024451784
Direct via e-mail
31,95
In winkelwagen
Docentexemplaar aanvragen
Voor docenten met een onderwijsaccount
Aanvragen
Inkijkexemplaar
Supercharge your stories

Supercharge your stories

Paul Hillesum, Nadine Komduur | Van Duuren Management
Verhalen vertellen is het oudste gereedschap dat we als mens kennen om gedrag te beïnvloeden. Of het nu gaat over religies, economische systemen, landen, politiekstromingen of merken. Dankzij de ve... Meer
Paperback
Maart 2022 | ISBN 9789089656261 | 1e druk | 192 blz.
Voor 21:00 uur besteld, morgen in huis
32,99
In winkelwagen
Inkijkexemplaar
Consumer First

Consumer First

Veronique Vanderhoydonks, Koen Wilna | Owl Press
Consumer first biedt een praktische kijk op het hedendaagse consumentengedrag. De consument wordt in dit boek écht centraal geplaatst. In het eerste deel krijg je een antwoord op de vraag wie de co... Meer
Paperback
Februari 2022 | ISBN 9789463936613 | 1e druk | 246 blz.
Uitverkocht
44,00
Bestellen
Jouw contentplan op een bierviltje

Jouw contentplan op een bierviltje

Bas Hakker | S2 Uitgevers
Stel je bent een hele goede fotograaf, journalist, jurist of meubelmaker. Hoe leuk is het dan als je - volledig op jouw manier - kunt leven van jouw mooie vak? Iedere ondernemer kan met behulp van ... Meer
Paperback
Januari 2022 | ISBN 9789492528964 | 1e druk | 198 blz.
Voor 21:00 uur besteld, morgen in huis
22,00
In winkelwagen
Content, 2e editie

Content, 2e editie

Antal de Waij | Van Duuren Management
Potentiële klanten zoeken steeds vaker digitaal naar informatie over je producten en diensten, via websites, blogs en social media. Met relevante en engaging content til je jouw bedrijf naar een ho... Meer
Paperback
Januari 2022 | ISBN 9789089656285 | 1e druk | 432 blz.
In herdruk, verwacht (datum nog niet bekend)
37,99
Mail mij
Inkijkexemplaar
Let's go social

Let's go social

Sofie Smolders | OWL PRESS
Het gebruik van sociale media in België neemt elk jaar toe, en nu meer dan ooit komen we via sociale netwerken dichter bij elkaar. Gebruikers snakken naar verbinding, verhalen en merken met een ste... Meer
Paperback
December 2021 | ISBN 9789463935517 | 1e druk | 200 blz.
Uitverkocht
24,95
Bestellen
Niet weer een onderzoek

Niet weer een onderzoek

Magdeleen Sturm, Yoram Poot | Haystack, Uitgeverij
Onderzoek in het publieke domein Jaarlijks worden duizenden onderzoeken in het publieke domein uitgevoerd. Die hebben lang niet allemaal de bedoelde gevolgen. Wil je voorkomen dat onderzoek in een... Meer
Paperback
November 2021 | ISBN 9789461264756 | 200 blz.
Voor 21:00 uur besteld, morgen in huis
25,00
In winkelwagen
Iedereen superfan

Iedereen superfan

| LannooCampus
Maak van elke klant een ambassadeur voor jouw merk Ambassadeurschap en mond-tot-mondreclame is een volwaardig (gratis) marketingkanaal waar je als kleine of grote onderneming heel actief kan op in... Meer
Paperback
November 2021 | ISBN 9789401478304 | 200 blz.
Uitverkocht
29,99
Bestellen
Marketing in beweging

Marketing in beweging

Leen Lagasse | OWL PRESS
Dit inleidende handboek is geschreven voor studenten hoger onderwijs die zich willen verdiepen in business-to-consumer marketing. Het handboek presenteert de elementaire concepten en denkkaders ui... Meer
Paperback
September 2021 | ISBN 9789463934589 | 1e druk | 376 blz.
Uitverkocht
66,00
Bestellen
Inkijkexemplaar
De perfecte positionering

De perfecte positionering

Julian Stevense | Boom
De perfecte positionering laat je compleet anders kijken naar het positioneren van een organisatie of merk. In plaats van te denken in oplossingen, demonstreert dit boek op overtuigende wijze dat j... Meer
Paperback
September 2021 | ISBN 9789024446230 | 1e druk | 160 blz.
Voor 21:00 uur besteld, morgen in huis
33,95
In winkelwagen
Topservice voor veeleisende klanten

Topservice voor veeleisende klanten

Jean-Pierre Thomassen, Dennis Opstal | Boom
Hoe bied je geweldige service aan klanten die de lat hoog leggen?   Ze staan aan jouw balie, ze bezoeken je op kantoor, je hebt ze aan de telefoon, je hebt digitaal contact met ze, ze zitten in h... Meer
5%
Studentenkorting
Paperback
Augustus 2021 | ISBN 9789024443932 | 1e druk | 160 blz.
Voor 21:00 uur besteld, morgen in huis
29,50
In winkelwagen
E-book 
Augustus 2021 | ISBN 9789024443949
Direct via e-mail
23,95
In winkelwagen
Docentexemplaar aanvragen
Voor docenten met een onderwijsaccount
Aanvragen
Inkijkexemplaar
Marketing

Marketing

Katheline De Lembre | Acco uitgeverij
Marketing is een wereld in beweging. Nieuwe technologieën en nieuwe media zorgen voor een ander soort consumentengedrag en dus ook voor nieuwe marketingstrategieën en -tactieken. Het huidige, digi... Meer
Paperback
Augustus 2021 | ISBN 9789464142242 | 1e druk
Levertijd 1-2 werkdagen
47,40
In winkelwagen
Inkijkexemplaar
Common food

Common food

| LannooCampus
Eten is genieten, samenkomen, experimenteren, jezelf uitdrukken. De tijd dat we enkel eten om te leven lijkt voorbij. De exotische keuken is dankbare bron van inspiratie om onze foodcultuur te insp... Meer
Paperback
April 2021 | ISBN 9789401470247 | 96 blz.
Uitverkocht
19,99
Bestellen
TOPgeMERKt

TOPgeMERKt

Katlijn Voordeckers | LannooCampus
Voor groeiende kleine merken of KMO's/MKB's klinken grote theorieën over klantgerichtheid vaak hol en onbereikbaar. Toch is het net ook voor bedrijven zonder interne marketingafdeling belangrijk om... Meer
Paperback
April 2021 | ISBN 9789401473484 | 224 blz.
Uitverkocht
29,99
Bestellen
Marktonderzoekdesign

Marktonderzoekdesign

Iris van Hest | Boom
***Winnaar PIM Marketing Studieboek 2021 , lees meer.***    Door de bomen het bos niet meer zien. Het is een gevoel dat (young) professionals niet vreemd is wanneer zij hun onderzoek opzetten. In... Meer
5%
Studentenkorting
Paperback
April 2021 | ISBN 9789024434947 | 1e druk | 240 blz.
In herdruk, verwacht 29 september 2025
38,95
Reserveer
Docentexemplaar aanvragen
Voor docenten met een onderwijsaccount
Aanvragen
Inkijkexemplaar
Verandering

Verandering

Damon Centola | Atlas-Contact
In ‘Verandering’ presenteert Damon Centola zijn baanbrekende onderzoek naar hoe je ideeën, overtuigingen en gedrag kunt veranderen. Want waarom komt een beweging als Black Lives Matter jarenlang ni... Meer
Paperback
April 2021 | ISBN 9789047014577 | 352 blz.
Uitverkocht
24,99
Bestellen
Be the story

Be the story

| LannooCampus
Met welke apps en tools giet je verhalen in een straffe vorm? Hoe maak je een grondplan voor een transmediaal verhaal? Waarom is 'transmedia-' niet hetzelfde als 'multimedia-', 'deep media-' of... Meer
Paperback
Maart 2021 | ISBN 9789401474849 | 200 blz.
Uitverkocht
25,99
Bestellen
Inclusieve communicatie

Inclusieve communicatie

Hanan Challouki | Pelckmans
In een samenleving die steeds diverser wordt, gaan bedrijven en overheden constant op zoek naar manieren om efficiënt te communiceren en hun doelpubliek te verbreden. Het verschil tussen de diversi... Meer
Paperback
Februari 2021 | ISBN 9789463372763 | 1e druk
Voor 21:00 uur besteld, morgen in huis
32,00
In winkelwagen
Inkijkexemplaar
Storytelling in de praktijk_Maarten van der Meulen_9789046907801

Storytelling in de praktijk

Maarten van der Meulen | Boom
Verwonder klanten, medewerkers en leveranciers. Tover een glimlach op hun gezichten. Laat zien voor welke dilemma’s een organisatie komt te staan. Merken onderscheiden zich door verhalen. Creatief ... Meer
5%
Studentenkorting
Paperback
Februari 2021 | ISBN 9789046907801 | 1e druk | 175 blz.
Voor 21:00 uur besteld, morgen in huis
29,50
In winkelwagen
Bookshelf e-book 
ISBN 9789046969939
Direct via e-mail
29,50
In winkelwagen
Beoordeling aanvragen
Voor docenten met een onderwijsaccount
Aanvragen
Inkijkexemplaar
Een Goed Gesprek...

Een Goed Gesprek...

Erik Stevens | Boekscout
In de commercie staat telemarketing, oftewel koud bellen, onder aan de ladder. Het wordt door velen gezien én ervaren als het laagste van het laagste. Ongevraagd een telefonische ‘voet tussen de de... Meer
Paperback
Januari 2021 | ISBN 9789464313055 | 1e druk | 88 blz.
Uitverkocht
17,99
Bestellen
Retail Survival Guide

Retail Survival Guide

Carin Frijters | B for BooksdistriBution
RETAILTHEATER, JUIST IN CRISISTIJD!   Is er in deze heftige tijden nog plek voor de fysieke winkel? Absoluut, maar dan wel de phygital versie graag! Realiseer je daarbij wel dat de consumentenbeh... Meer
Paperback
Januari 2021 | ISBN 9789081951142
Voor 21:00 uur besteld, morgen in huis
11,25
In winkelwagen
12345....9Volgende  
Toon
25
2
5
10
25
50
resultaten
Logo Boom uitgevers
© 2025 Koninklijke Boom uitgevers

Klantenservice

Service & informatie
Contact
Retourneren
Docentenservice
Snel bestellen
Teamviewer

Boom voor jou

Voor de boekhandel
Persinformatie
Publiceren bij Boom
Werken bij Boom

Over Boom

Historie
Auteurs van Boom
Gratis verzending in NL vanaf € 20,-.
Veilig winkelen met Thuiswinkelwaarborg
Algemene voorwaardenAlgemene voorwaarden zakelijkCookieverklaringDigitale contentDisclaimerPrivacy policy
Logo Thuiswinkel waarborg